کدام مدیر ارشد بانک میتواند با این مبالغ فرزندش را عروس یا داماد کند؟

هورنیوز – از چند ماه پیش زمزمه هایی مبنی بر افزایش وام ازدواج جوانان به گوش رسید. عده ایی آن را خوراک تبلیغاتی نمایندگان مجلس، عده ایی به فکر افتادن مسئولین و تکان خوردن رگ غیرتشان و گروهی هم آن را رویا پردازی برخی رسانه ها عنوان کردند. با گذشت زمان روز به روز این شایعات قوت گرفت تا جایی که سایت ثبت نام وام ازدواج نیز مبلغ را ده میلیون تومان برای هر کدام از زوجین عنوان کرد و با همین عنوان هم مراحل ثبت نام در آن طی شد، حال فارغ از اینکه هر بانک در روز و یا شاید هفته حتی ماه فقط برای دقایقی محدود اجازه ثبت نام میدهد.
اما نکته تاسف بار اینجاست پس از ثبت نام زوجین با هزاران مشکل و مراجعه به بانک ها عنوان میشود که این وام همان مبلغ سه میلیون گذشته میباشد و تعبیری برخی از دوستان ثبت نام ده میلیونی پوچ است.
حال این سوال ها مطرح است؟
۱- چگونه ممکن است زمانی که شما بعد از ثبت نام وام ده میلیونی و گرفتن کد رهگیری پس از مراجعه به بانک با همان کد مبلغ سه میلیون وام پرداخت میشود.
۲- چگونه باید این ناهماهنگی، نافرمانی، بی برنامگی و یا هر چیز دیگری که بتوان از آن نام برد بین دولت بانک ها و سایر سازمان های مربوطه راتفصیر کرد.
۳- کدام مدیر ارشد بانک میتواند با این مبالغ فرزندش را عروس یا داماد کند؟
۴- چرا وقتی بانک ها زمان تشکیل کمپین نخریدن خودرو صفر به یکباره شروع به پرداخت چند صد هزار وام بیست و چند میلیونی با سود سرسام آور نمودند و دارای منابع مالی بودند ولی حال توانایی پرداخت وام ازدواج را ندارند چون میزان سودش پایین است!
۵- چگونه از بالا رفتن سن ازدواج پایین آمدن سن فحشا، کاهش زاد و ولد و د ه ها مورد دیگر در رسانه ها مرتباً بحث میشود ولی عملاً کاری برای آن صورت نمیگیرد.
۶- براستی نقش مسئولین تاثیر گذار نظام، نمایندگان مجلس و حتی خود مردم در مواجهه با عملکرد اینگونه ی بانک های دولتی باید چگونه باشد؟

https://hoorkhabar.ir/604088کپی شد!
35
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • موسوي نمایندگان جدید الورود به مجلس بایستی از طریق صندوق ملی ارز یک میلیارد دلار با کسب اجازه از مقام معظم رهبری در اختیار جوانان قرار دهند ، تا از این طریق به صیانت جامعه از مفاسد اجتماعی جلوگیری شود. راهکار وام برای جوانان بیکار وانهم ۲۰ میلیون تومان راه درستی نیست ومشکلات جوانان در باز پرداخت دو چندان میکند....
منتشر شده۱