پایان خط دوم راه آهن اهواز – بندرامام در سال ۹۵/ اجرای طرح محرومیت زدایی در دهدز/ بازگشایی مجدد علی کله

خط دوم راه آهن اهواز – بندرامام امسال پایان می یابد

مدیرکل راه آهن جنوب گفت: تاکنون ۸۱ کیلومتر از پروژه خط دوم راه‌آهن اهواز ـ بندر امام احداث شده است که این طرح تا پایان فصل تابستان امسال به اتمام می‌رسد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

واژگونی کامیون در اندیمشک با ۲ کشته و زخمی

رییس فوریت های پزشکی اندیمشک گفت: این حادثه سه شنبه شب در محور پل زال – اندیمشک رخ داده و در آن یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

واگذاری ورزشگاه ۵ مهر آبادان به منطقه آزاد اروند

شورای ورزش شهرستان آبادان، ورزشگاه ۵ مهر این شهر را طی مصوبه ای در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار داد تا این ورزشگاه تعیین تکلیف شده و شکل مناسب گیرد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

دستگیری عاملان قتل جوان ایذه‌ای در کمتر از ۴ ساعت

فیصل مزرعه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: عاملان قتل یک جوان در کمتر از چهار ساعت پس از حادثه دستگیر شدند. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

اجرای طرح محرومیت زدایی در منطقه دهدز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اجرای طرح محرومیت زدایی در روستاهای بخش دهدز از توابع شهرستان ایذه خبر داد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

معدوم سازی ۲۰ تن مواد غذایی فاسد در رامهرمز

عطاالله شیرالی اظهار کرد: در راستای کنترل مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در بازرسی‌های صورت گرفته از عمده‌فروشی‌ها و سردخانه‌های این شهرستان ۲۰ تن مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته کشف، ضبط و سپس معدوم شد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

دستگیری عوامل درگیری روستای گاومیش آباد دزفول

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دزفول از دستگیری تعدادی از عوامل درگیری روستای گاومیش آباد این شهرستان خبر داد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

تعطیلی اتحادیه آهن فروشان دزفول

رئیس اتاق اصناف شهرستان دزفول گفت: رکود حاکم بر بازار علاوه بر تعطیلی اکثر واحدهای آهن فروشی در دزفول موجب تعطیلی اتحادیه آهن فروشان این شهرستان شده است. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

علی کله بازگشایی شد

شهردار دزفول گفت: پس از انجام رفع خسارات ناشی از سیلاب، سرانجام درهای محبوب ترین تفرجگاه ساحلی دزفول یعنی “علی کله” به روی شهروندان و مسافران باز شد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

راه اندازی موزه جندی شاپور در دزفول

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی جندی‌شاپور با اشاره به اقدامات و برنامه‌های در حال انجام در راستای برگزاری این کنگره، از برنامه ایجاد موزه‌ای در شهر دزفول برای رونمایی از نتایج کاوش‌های جندی‌شاپور و رونمایی از چند سند جدید درباره جندی‌شاپور خبر داد. (جزئیات بیشتر)

 

**********

 

نیاز هزار میلیاردی برای تکمیل سد بالارود

 فرماندار اندیمشک اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سد در دست ساخت بالارود در این شهرستان را هزار میلیارد ریال عنوان کرد. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/602296کپی شد!
124
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.