تولید اکسیر جوانی تا ۲ سال آینده

هورنیوز – در مرحله آزمایشی تولید قرص جوان‌کننده مغز مشخص شد که با مصرف این مکمل دارویی فرایند زوال سلول‌های مغزی متوقف شده و حتی در مواردی آسیب‌های مغزی درمان می‌شوند. همچنین با مصرف این مکمل رادیکال‌های آزاد موثر در فرایند پیری سلول‌ها کاهش می‌یابد.

محققان کانادایی تهیه نسخه قرص چشمه جوانی را با هدف توقف و معکوس‌سازی فرایند آسیب‌مغزی ناشی از بیماری زوال مغز یا سایر بیماری‌های مربوط به پیری در دستور کار دارند. این قرص حاوی ترکیبی از ۳۰ ویتامین و ماده معدنی موجود در مواد غذایی است که به صورت روزانه مصرف می‌شود.

محققان معتقدند که نمونه اولیه فرمول قرص چشمه جوانی شامل ویتامین‌های B ،C ، D، فولیک اسید، عصاره چای سبز و روغن کبد ماهی کاد تاثیر شگفت‌انگیزی در کاهش فرایند تخریب سلول‌های عصبی و بیماری‌هایی مثل آلزایمر و پارکینسون داشته است.

پروفسور جنیفر لمون، متخصص عصب‌شناسی از دانشگاه مک مستر کالیفرنیا عنوان کرد: تاکنون مطالعات انجام شده بر روی تولید مکمل دارویی سرشار از مواد مورد نیاز جهت بازسازی نورون‌های مغزی پیشرفت بسیاری داشته است. خوشبختانه با موفقیت‌های حاصل شده انتظار می‌رود تا حداکثر دو سال دیگر فرمول ساخت اولین نمونه قرص چشمه جوانی آماده شود تا در اسرع وقت نمونه تجاری آن در اختیار مردم قرار بگیرد.

سیناپرس

https://hoorkhabar.ir/602057کپی شد!
34