وقوع ۳۲ حادثه طی ۲۴ ساعت در اهواز/ ۱۰ زخمی در واژگونی اتوبوس مسافربری/ دستگیری عوامل قتل در کمتر از ۴ ساعت

وقوع ۳۲ حادثه در ۲۴ ساعت در اهواز

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی اهواز امیر نجفی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ حادثه در اهواز رخ داد که از این تعداد ۹ حادثه مربوط به آتش سوزی کنتور برق بود.

وی ادامه داد: تعدادی از این حوادث هم مربوط به وقوع تصادف خودرو، و یا خارج کردن حیوانات موذی از واحدهای مسکونی بود.

نجفی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل برقی با گرم شدن هوا افزود: از جمله نکات ایمنی که باید در استفاده از وسایل برقی رعایت شود استفاده از سیم، فیوز و لوازم استاندارد در برق کشی اماکن است.

**********

۱۰ زخمی در واژگونی اتوبوس مسافربری در اندیمشک

سید مصطفی مرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: واژگونی اتوبوس مسافربری نیز ساعت ۱۰:۱۱ صبح امروز در محور اندیمشک پل زال در خوزستان سبب بروز حادثه برای ۱۰ مسافر شد که نیروهای امدادی با اقدام به موقع موفق به نجات جان حادثه‌دیدگان شدند.

**********

دستگیری عاملان قتل جوان ایذه ای

فیصل مزرعه اظهار کرد: طبق اظهارات صاحب مغازه، فردی ناشناس شتابان وارد مغازه شد و پس از وی چهار نفر دیگر نیز وارد شدند و وی را مورد ضرب و جرح قرار دادند و صاحب مغازه را نیز تهدید کردند؛ سپس مصدوم را به خیابان کشاندند و پس از ایراد ضرب و جرح، از صحنه متواری شدند.

به گفته مزرعه، مقتول به هویت ش.م، توسط خودروهای عبوری به بیمارستان انتقال داده شد اما به‌دلیل شدت جراحات وارده درگذشت.

وی ادامه داد:‌ عاملان این حادثه به سرعت شناسایی و پس از صدور مجوز قانونی ورود به منزل، متهمان چهار ساعت بعد و در ساعات اولیه بامداد دستگیر شدند.

مزرعه اظهارداشت: متهمان به هویت ص، ح و ع شهرت همگی ع ر می‌باشد که انگیزه خود را از این جنایت، مسائل خانوادگی اعلام کردند.

**********

تصادف در هویزه شش مصدوم بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر برخورد خودروهای پژو و سمند با یکدیگر در محل هویزه – مزار شهدا در روز سه شنبه ۶ نفر مصدوم شدند.

شهیار میرخشتی اظهار کرد: این تصادف در ساعت ۸:۱۰ دقیقه رخ داد و ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵ برای انتقال مصدومان در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: ماموران امدادی، چهار نفر از مصدومان را به بیمارستان شهید چمران سوسنگرد و دو نفر را به بیمارستان گلستان اهواز منتقل کردند.

**********

دستگیری عوامل درگیری روستای گاومیش آباد دزفول

تعدادی از اهالی روستای گاومیش دزفول شامگاه شنبه با هم درگیر شدند که با اقدام به موقع نیروی انتظامی از گسترش این درگیری جلوگیری شد.

امیر عیسی زاده گفت:این درگیری بین عده ای از اهالی روستای گاومیش آباد دزفول و در ادامه اختلاف و درگیری بر سر قتل یک نفر در چند سال پیش در اصفهان رخ داد.

وی با تکذیب وقوع درگیری گسترده در این روستا بین اهالی اظهار کرد:با سرعت عمل و اقدام به موقع نیروی انتظامی این درگیری محدود به سرعت کنترل شده و با عوامل آن برخورد شد.

عیسی زاده از دستگیری چهار نفر از عوامل اصلی این درگیری خبر داد و گفت:پرونده این افراد امروز به دستگاه قضایی ارسال می شود.

**********

به آتش کشیده شدن خانه ای در زرگان

مقصود حق‌شناس اظهار کرد: رأس ساعت ۲۷ دقیقه بامداد روز گذشته ساکنان منطقه زرگان با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق یکی از منازل را گزارش دادند.

حق‌شناس در ارتباط با علت آتش‌سوزی گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی اتصالی سیم برق تشخیص داده شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شخصی در منزل نبود و به کسی آسیب وارد نشد، توصیه کرد: به همشهریان توصیه می‌شود که در زمان خروج از منزل تمام وسایل برقی منزل را خاموش و از برق خارج و شیر اصلی گاز را ببندند تا شاهد بروز حوادث ناگوار نباشیم.

**********

۲ کشته در برخورد ۲ دستگاه تریلر

بازهم جاده اهواز به ایذه شاهد یک حادثه ناگوار دیگر بود، به گونه‌ای که دو دستگاه تریلر که یکی از آنها حامل مواد سوختی بود باعث رخ‌دادن آتش‌سوزی شد.

در این حادثه ۲ تن کشته و یک نفر نیز بر اثر مجروحیت به بیمارستان اعزام شد، همچنین وقوع این حادثه برای ساعتی باعث بسته شدن جاده و ایجاد ترافیک شد.

بر اساس این گزارش، هنوز دلیل روی دادن این حادثه معلوم نشده است و کارشناسان امر به این موضوع خواهند پرداخت.

**********

کشف محموله قاچاق در بهبهان

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی “بهبهان – زیدون” به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسیی بیشتر آن را متوقف کردند.

علی حاتمی افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی، ۳۴ هزار و ۶۴۰ ثوب پوشاک زنانه و بچگانه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

وی  با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده معادل ۱۰ میلیارد ریال است، گفت: در این زمینه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شدند.

**********

امداد هوایی در رسیدگی به دو حادثه با یک کشته و ۱۳ زخمی

شهیار میرخشتی اظهار کرد: به دنبال درخواست فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان لالی برای درخواست بالگرد برای انتقال جوان ۲۶ ساله که دچار کاهش سطح هوشیاری به دلیل ایست قلبی تنفسی شده بود بلافاصله با هماهنگی ستاد بحران دانشگاه، بالگرد اورژانس هوایی به این شهرستان اعزام شد.

وی افزود: ماموران امدادی اورژانس ۱۱۵، بیمار را با بالگرد از بیمارستان امید لالی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل کردند ولی با وجود چند بار احیا در داخل بالگرد و همچنین توسط پزشکان در اورژانس بیمارستان گلستان اهواز، بیمار جان خود را در بیمارستان از دست داد.

میرخشتی به حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون ایسوزو در محور خوزستان به چهار محال(شهرستان اندیکا) اشاره کرد و افزود: در این حادثه ۱۳ نفر زن، مرد و کودک مصدوم شدند که توسط آمبولانس های مسجد سلیمان و اندیکا به بیمارستان های ۲۲ بهمن و شفای مسجدسلیمان منتقل شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: چهار نفر از مصدومان شامل یک زن ۳۰ ساله، دو دختر سه ساله و ۱۳ ساله و یک پسر ۱۱ساله به دلیل وخامت حال و نیاز به انتقال به یک مرکز درمانی با امکانات بهتر، ساعت ۱۷ عصر به مسجد سلیمان اعزام و سپس با بالگرد اورژانس هوایی مصدومان را به بیمارستان گلستان اهواز انتقال داد.

https://hoorkhabar.ir/602047کپی شد!
61
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.