نامه محرمانه اعضای شورا به شهردار/ کاهش فعالیت بنادر آبادان/ ضیافت افطار ۳ هزار نفری در شادگان

نامه محرمانه اعضای شورا به شهردار آبادان

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با بیان ارسال چند نامه محرمانه اعضای شورای شهر به شهردار، گفت:طی روزهای گذشته چندین نامه محرمانه به شهردار داده شده و شورا نیز منتظر پاسخ وی است. (جزئیات بیشتر)

 

استعفای چهار عضو شورای شهر اندیمشک

چهار تن از اعضای شورای شهر اندیمشک در اعتراض به بی‌نتیجه ماندن جلسه عزل شهردار این شهر از سمت خود استعفا دادند. (جزئیات بیشتر)

 

ساخت هتل پنج ستاره در آبادان

رئیس اتحادیه شرکت های گردشگری و تجاری جنوب عراق و رئیس پیشین اتاق بازرگانی بصره گفت:ساخت هتل ۵ ستاره به زودی در آبادان آغاز می شود. (جزئیات بیشتر)

 

کاهش ۲۵ درصدی فعالیت بنادر آبادان

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با اشاره به کاهش ۲۵ درصدی فعالیت بنادر آبادان در سال گذشته گفت: افزایش قیمت سوخت و ممنوعیت ورود کالاهای ملوانی عامل اصلی کاهش عملیات تخلیه و بارگیری بنادر آبادان، اروند کنار و چوئبده بوده است. (جزئیات بیشتر)

 

دست نشان در آبادان ماندنی شد

نادر دست‌نشان که فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور موفق شد نفت آبادان را به لیگ برتر برساند، امروز پس از مذاکره با مسوولان این باشگاه، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد. (جزئیات بیشتر)

 

راه اندازی کلینیک درمان آلرژی در شوشتر

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر از ایجاد و راه‌اندازی نخستین کلینیک درمان آلرژی در شمال خوزستان در سال جاری خبر داد. (جزئیات بیشتر)

 

ضیافت افطار ۳ هزار نفری در شادگان

نعمت الله آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان از ضیافت افطار ۳ هزار نفری در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد. (جزئیات بیشتر)

 

کمک ۱۰ میلیاردی خانواده دزفولی برای ساخت مدرسه

غلامرضا نصرالله پور مدیر آموزش و پرورش دزفول از کمک ۱۰ میلیارد ریالی یک خانواده نیکوکار دزفولی برای مدرسه سازی خبر داد. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/601079کپی شد!
115
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.