رکابزنی خوزستانی ها از اهواز تا مرقد امام راحل

هورنیوز –  رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان اظهار کرد: به منظور میثاق با آرمان‌های امام راحل و ولایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هیئت دوچرخه‌سواری متشکل از ۱۲ نفر مسیر اهواز به مرقد امام خمینی(ره) و حسینیه جماران را رکاب می‌زنند.

امیر آهن‌جان، با اشاره به اینکه این هیئت دوچرخه‌سواری روز گذشته ۷ خردادماه به مقصد تهران حرکت کرده‌اند، افزود: این هیئت دوچرخه‌سواری روزانه ۱۹۰ کیلومتر رکاب خواهند زد.

آهن‌جان با بیان اینکه این گروه متشکل از پیشکسوتان ۳۵ تا ۴۷ ساله هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان هستند، افزود: این هیئت روز ۱۳ خردادماه به مرقد امام راحل خواهند رسید و در مراسم بزرگداشت رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان در ادامه گفت: دوچرخ سواران خوزستانی ۱۵ خردادماه مسیر مرقد مطهر امام خمینی(ره) تا حسینیه جماران را رکاب خواهند زد و سپس به استان بازخواهند گشت.

آهن‌جان تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با هیئت‌های دوچرخه سواری استان‌های لرستان، اراک، قم و تهران در مسیر پیام هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان (میثاق با امام راحل و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و ولایت) در استان‌های مذکور اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

https://hoorkhabar.ir/600518کپی شد!
49