واژگونی تریلرها/ آمار غرق شدگی/ آتش سوزی کارخانه کاغذ

  • غرق شدگی سالانه بیش از ۱۰۰ نفر در خوزستان

 علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: سالانه بیش از ۱۰۰ نفر در اثر این حادثه از بین می رود که این امر مهم نیاز به توجه ویژه ای از طرف مسئولان دارد تا بیش از این شاهد صدمات این حادثه نباشیم. (جزئیات بیشتر)

 

  • آتش سوزی در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه

حادثه  آتش سوزی در حوالی ساعت ۱۸ عصر دوشنبه در بخشی از محوطه ذخیره نگهداری باگاس در کارخانه کاغذ پارس هفت تپه به وقوع پیوست که با وزش باد شدید آتش سوزی گسترش یافته است که این آتش سوزی پس از ۹ ساعت مهار شد. (جزئیات بیشتر)

 

  • فروشگاه کفش در اهواز طعمه حریق شد

امیر نجفی مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک فروشگاه کفش در میدان شهدای اهواز طعمه حریق گسترده شد، متاسفانه به دلیل قابل اشتعال بودن مواد موجود در محل، آتش سوزی سریعا گسترش پیدا کرد و به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی در انبارداری و نگهداری، آتش نشانان در عملیات اطفا و دسترسی به کانون حریق با مشکل مواجه شدند. (جزئیات بیشتر)

 

  • انبار لوازم خانگی در اهواز طعمه حریق شد

مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:  طی تماس به سامانه ۱۲۵ گزارش آتش‌سوزی در انبار لوازم خانگی کوی خزامی اهواز گزارش شد، علت این حریق که موجب خسارت به ۵ دستگاه اجاق گاز و یک میز زیرتلویزیونی شده، از سوی کارشناسان امر در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اتصال برق گزارش شد. (جزئیات بیشتر)

 

  • جایگاه گاز CNG در آبادان طعمه آتش شد

یک جایگاه گاز سی. ان. جی واقع در خیابان ۲۰ متری کشتارگاه کوی بهار آبادان ظهر سه شنبه طعمه آتش شد، نشت گاز و اتصال سیم برق در قسمت موتورخانه این جایگاه باعث آتش سوزی در آن شد که با اقدام صورت گرفته توسط ماموران جایگاه و قطع به موقع گاز و برق جایگاه، از گسترش آتش جلوگیری شد. (جزئیات بیشتر)

 

  • یک کشته در حادثه واژگونی تریلر در اهواز

یک دستگاه تریلر حامل بار گوجه فرنگی بر اثر برخورد با یک دستگاه پراید مرگ راننده پراید را در این شهر رقم زد، بر اثر شدت تصادف بشکه های ۲۰۰ لیتری که حاوی رب گوجه فرنگی بودند در محل حادثه پراکنده و مسیر تردد خودروهای عبوری لغزنده شد. (جزئیات بیشتر)

 

  • دستگیری سارق اینترنتی در شوشتر

فرمانده انتظامی شوشترگفت: یک نفر سارق اینترنتی که از حساب شخص دیگری مبلغ ۱۰میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود دستگیر شد، در بررسی های تخصصی پس انجام استعلامات بانکی و شرکتی و همچنین تحقیقات فنی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس ، مشخص شد که یک زن ۲۰ ساله عامل این برداشت غیرمجاز بوده است. (جزئیات بیشتر)

 

  • واژگونی تریلر حامل لوله در محور اهواز – بندر ماهشهر

یک دستگاه تریلر حامل لوله های صنعتی بزرگ در منطقه برومی سه راهی صنایع فولاد اهواز دچار واژگونی شد و راننده آن زخمی شد. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/599583کپی شد!
106
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.