دبیر ائتلاف فراگیر کوهرنگ خواهان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد

محمد حسینی به هورنیوز گفت: خواهان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی شد و از مردم خواست به کسانی رای بدهند که از جنس و بدنه مردم باشند.

وی افزود: پیرو سخنان رهبر فرزانه انقلاب در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ما نیز به پیروی از رهبری بزرگ وارد این کارزار خواهیم شد و امیدواریم نمایندگان واقعی و از جنس بدنه مردم به مجلس شورای اسلامی وارد شوند.

دبیر ائتلاف فراگیر کوهرنگ ادامه افزود: مجلس خبرگان رهبری نیز از بین علمای برتر و صاحب نام تشکیل شده اند و ما نیز در این راه به کسانی که یک عمر مجاهدت و مبارزه برای انقلاب کرده اند رای خواهیم داد.

محمد حسینی در ادامه گفت: ائتلاف کوهرنگ متشکل از طایفه بابادی و بسیاری از طوایف بختیاری بوده و مفتخر است در طول سه دهه همواره پیرو خط امام و در راستای انقلاب مردم را به مشارکت در انتخابات تهییج و همراهی کرده است.

وی گفت: هنوز این ائتلاف لیستی مبنی بر انتخاب نمایندگان ارایه نداده است اما در چند روز آینده قبل از انتخابات، طی نشستی با حضور بزرگان و فعالان، این ائتلاف لیستی مرکب از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را معرفی خواهیم کرد.

محمد حسینی دبیر ائتلاف فراگیر کوهرنگ در پایان افزود: امیدوارم مشارکت همگانی مانند همیشه در این انتخابات بیعتی دوباره با انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب را به جهانیان نشان دهد.

۲۰۱۶-۰۲-۲۳_۰۳-۲۹-۰۱

https://hoorkhabar.ir/597258کپی شد!
140