از وقوع قتل و کشف اسلحه تا آتش سوزی واحد نمک زدایی اهواز

وقوع یک قتل و کشف مقادیری اسلحه و مهمات در ایذه

به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، فیصل مزرعه گفت: این قتل به دنبال درگیری میان دو همسایه رخ داده است.
وی با تشریح جزئیات این حادثه، بیان کرد: طبق گزارش کلانتری، یکی از شهروندان به هویت م.ع هنگامی که متوجه صدای تیراندازی از منزل همسایه اش می شود، به وی اعتراض می کند و درگیری میان این دو آغاز می شود تا جایی که متهم به هویت ی.الف با استفاده از چاقو اقدام به ضرب و جرح عمدی نامبرده می کند.
مزرعه ادامه داد: مصدوم بلافاصله به بیمارستان منتقل می شود اما به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه گفت: باتوجه به اهمیت موضوع، بلافاصله اذن ورود به منزل متهم صادر می شود که در بازرسی از این منزل، اقلام ممنوعه از جمله سلاح جنگی دست ساز، پنج عدد نارنجک دستی دست ساز و تجهیزات ساخت سلاح و نارنجک دستی و … کشف می شود.
مزرعه اظهار کرد: متهم پس از تفهیم اتهام  صدور قرار بازداشت موقت، جهت انجام تحقیقات در اختیار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و باتوجه به موارد کشف شده، مراتب به مراجع امنیتی اعلام شد.

 

کشف جسد بر روی رودخانه کارون در خرمشهر

رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: با گزارشی مبنی بر رویت جسمی بر روی آب نیروهای نجات‌غریق هلال‌احمر به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور امدادگران در محل، جسد مردی که پنج روز قبل در رودخانه کارون غرق شده بود کشف شد.

محمد خیاط‌‌‌‌زاده خاطرنشان کرد: با وجود اینکه جسم بی‌جان این مرد از آب گرفته شده ولی بیش از یک ساعت است که امدادگران در انتظار اکیپ شهرداری برای جابه‌جایی و انتقال این جسد از ساحل خرمشهر به سردخانه و نیز طی مراحل قانونی هستند.

 

نابودی مواد پروتئینی تاریخ گذشته در اندیمشک

رئیس اداره دامپزشکی اندیمشک گفت: ۵۵ کیلوگرم مواد پروتئینی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان کشف شد.

سید حبیب‌الله قلندریان با اشاره به اینکه ۴۳ کیلوگرم مرغ و ۱۲ کیلوگرم گوشت مشکوک به فساد میکروبی در این شهرستان کشف شد افزود:این مقدار مواد پروتئینی از یک رستوران بزرگ واقع در محدوده یک شرکت معتبر در حومه این شهرستان کشف شده است.

وی گفت: این اداره به‌ صورت مستمر از واحدهای عرضه کننده گوشت قرمز،گوشت سفید، چلوکبابی‌ها، رستوران‌ها و سرخانه‌های نگهداری این گونه مواد بازرسی به‌عمل می‌آورد.

 

کشف ۸۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در اندیمشک

اکبر کروندی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک با همکاری اطلاعاتی با سربازان گمنام امام زمان (عج) مقدار ۸۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان کشف کردند.

وی افزود: این مقدار ماده مخدر که در یک دستگاه کامیون که قصد خروج از استان را داشت به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود در ایست و بازرسی پلیس‌راه اندیمشک به خرم‌آباد کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد و کامیون نیز توقیف شد.

کروندی با هشدار به سوداگران و قاچاقچیان موادمخدر، تصریح کرد: پلیس با همه توان و قدرت با آنان مبارزه کرده و در این راه از همه ابزارهای قانونی استفاده خواهد کرد.

وی یادآور شد: باید در بحث مبارزه با موادمخدر دستگاه‌های متولی فرهنگ نیروی انتظامی را در حل این مشکل اجتماعی یاری دهند.

این مسئول در پایان بیان کرد: از شهروندان در خواست می‌شود با مشاهده هر مورد مشکوک موارد را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن بررسی شود.

 

واحد نمک زدایی اهواز طعمه حریق شد

این واحد بر اثر جوشکاری در خط لوله پروژه توسعه این واحد دچار آتش سوزی شد.

علت این آتش سوزی برخورد جرقه جوش با کانال هدایت آب و نفت به حوضچه بازیافت بود.

این آتش سوزی خسارات مالی و جانی به دنبال نداشت و به سرعت توسط ماموران عملیاتی مستقر در محل از توسعه آتش سوزی جلوگیری و پس از ۲۵ دقیقه آتش مهار شد.

واحد نمک زدایی شماره دو شرکت کارون توان انتقال پساب تولیدی روزانه ٣٠ هزار بشکه را داراست.

https://hoorkhabar.ir/595445کپی شد!
93