طوفان ساحلی های کارون همچنان ادامه دارد

به گزارش هورنیوز: این روزهای بازیهای فوتسال کارکنان دولت دارای شور و حال خاصی شده، و نتایج عجیب این رقابتها باعث گشت تا دوره های بعدی با کیفیت بهتری برگزار شود.

در این میان تیم سازمان عمران ساحل کارون با شکست حریفان خود توانست به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات بپیوندد و با بازیهای روان و قابل قبول شور و هیجان خاصی به این مسابقات ببخشد.

داراب شینی دشت گل سرمربی این تیم در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: بازی امروز ما مقابل سیاسی اجتماعی استانداری بود، که با یک بازی منسجم و گلهای ابراهیم نیک قامت(۲گل) سید عباس موسوی(۱ گل) محمد جعفری(۲گل) نیما کاظمی(۱گل) محمد اسماعیل مقتدایی(۱گل) و دو گل به خودی تیم حریف توانستیم ۹ بر صفر از این بازی پیروز خارج شویم.

۲۰۱۶-۰۱-۳۱_۲۲-۰۱-۴۷

دشت گل افزود: در بازی اول هنوز به انسجام تیمی نرسیده بودیم، ولی در بازیهای بعد توانستیم نقاط ضعف تیم را پیدا کرده و پوشش دهیم. همچنین بازی قبل ما با تیم عمرانی بسیار سنگین و خوب بود که تجربیات آن در این بازی به کمک ما آمد.

سرمربی تیم عمران ساحل کارون اظهار کرد: با توجه به بازیهای آینده و آنالیز تیم های دیگر، سبک بازی خود را نسبت به هربازی تغییر می دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

این مربی گفت: بازیکنان ما بسیار تاکتیک پذیر بوده و فداکارانه بازی می کنند، که انشاالله خستگی بازیهای این تورنمنت را با بردهای شیرین دیگری از بین می بریم.

داراب شینی دشت گل ۴ تیم پایانی این رقابت ها را قوی ارزیابی کرده و گفت: قطعاً تیم های پایانی، همگی با برنامه به این مسابقات آمدند و هیچ تیمی را نمی شود دست کم گرفت، ولی تیم ما با بردهای پرگل دارای روحیه بسیار خوب شده که همه این بردها را مدیون تشویق و همراهی آقای مهندس مداری مدیر عامل زحمت کش تیم هستیم.

۲۰۱۶-۰۱-۳۱_۲۲-۲۰-۳۴

وی گفت بازیهای آینده برای ما شروع این رقابت هاست، زیرا بازیکنان ما تلفیقی از بازی سرعتی و قدرتی را بسیار روان در زمین پیاده می کنند که این خود نقطه قوت تیم ماست و هر تیمی این مزیت را ندارد.

شینی دشت گل در پایان از زحمات پوربوالی مدیر فنی تیم و سید حاتم حسینی مسئول برگزاری مسابقات تشکر ویژه کرد.

https://hoorkhabar.ir/595068کپی شد!
56