آیا شهردار در چاله ها نمی افتد؟ مدیرانش چطور؟

با نگاهی به خیابانهای کلانشهر اهواز و ملاحضه ی، چاله ها، آب گرفتگی ها و… به کم کاری برخی مدیران شهری پی برده و فقط می توان آهی از نهان همراه با صد افسوس در این هوای آلوده بازدم نمود!؟ خیابانهای کمتر توسعه یافته ای که هرکدام گوشه ای ازمعضلات شهری و مشکلات مردم مظلوم اهواز بوده و رسیدگی به آنها چیزی جز همت و روحیه خدمت نمی خواهد.

۲۰۱۶-۰۱-۱۱_۰۱-۰۴-۳۱

چند پرسش؟

بارها سوال می شود که آیا واقعاً شهردار خود این مشکلات را نمیبیند!؟ در حالی که او هم مثل دیگر مردم دراین شهر زندگی می کند! آیا این وضعیت بغرنج آبگرفتگی را در روزهای اخیر مشاهده نکرده!؟ اعضاء شورای شهر اهواز چطور؟ آیا محیط های کارگاهی رها شده، آسفالتهای بی کیفیت و دارای گودی هایی عمیق، درپوشهای سرقت شده فاضلاب، زباله های شهری و عدم زیبایی و افت شدید خدمات دهی به مردم را در صحن شورا متذکر نمی شوند!؟ حتی اگر به دلیل مشغله های کاری دقت نمی کنند، دوستان، بستگان و یا اعضاء خانواده آنها که در این شهر ساکنند، این موارد را متذکر نمی شوند؟

سوال اینجاست که شهردار و اعضای شورای شهر اهواز از چه مسیرهایی به خانه تردد دارند که هیچ کدام ازاین کاستی ها را نمی بینند!؟ چرا برای استخدام فرزندان برخی اعضای شورا و بستگان ابر و ماه و خورشید و فلک همه در کار می شوند ولی این کمبودها هرگز به چشم نمی آیند!

مسئولیت رسیدگی به این مشکلات، جز به شهردار اهواز و اعضای شورا به چه اداره یا سازمان دیگری باز میگردد که اینهمه تعلل وجود دارد!؟ چه زمانی شهردار و شورای شهری که وی را انتخاب نموده می خواهند آستینهای همت را بالا زنند و بر این همه مشکل نه چندان بزرگ که روز به روز بر روی هم انباشته می شوند رسیدگی کنند!؟

۲۰۱۶-۰۱-۱۱_۰۱-۰۷-۰۰

راهکار

امروزه اهواز از عدم وجود مدیران دارای تجربه و مدرک تحصیلی کافی، مرتبط و کارآمد در راس امور اجرایی شهر رنج می برد، که با کمی تفکر و تعمق می توان چندین مدیر برجسته و دارای سوابق ارزشمند را از خودِ شهرداری بر مسند امور نشاند و این مشکلات پیش پا افتاده را که برای هر کلانشهر دیگری به سهولت مرتفع می گردد، برطرف نمود.

خیلی ساده در پایان از شورای شهر انتظار می رود به وعده های انتخاباتی خود عمل کرده و با نظارت و تذکر به مدیران ذیربط اوضاع این به اصطلاح کلانشهر را سامان ببخشند.

۲۰۱۶-۰۱-۱۱_۰۱-۱۶-۲۰

 گزارش – زهرا موسوی تنگستانی

https://hoorkhabar.ir/593126کپی شد!
143
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.