ضرب العجل استانداری برای شورای شهر مسجدسلیمان

به گزارش گروه وبگردی هورنیوز از باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، عضو شورای شهر مسجدسلیمان گفت: اولویت شورای شهر انتخاب شهرداریست فراقومی و فراجناحی.

رضا کریمی گفت: پس از پاسخ استانداری مبنی بر رد گزینه منتخب شورای شهر، یکشنبه گذشته اعضای شورا تشکیل جلسه داده و قرار شد  گزینه های شهرداری توسط شورا معرفی شوند.

کریمی گفت: پیشنهاد بنده این است اولویت با افراد مسجدسلیمانی باشد که کار اجرایی کرده و یا شهرداری چی بوده اند، تا بتواند این شهرداری بیمار را نجات دهد.

وی ادامه داد: بعضی از نیروها فاقد صلاحیت پست های مدیریتی در شهرداری هستند و این شهرداری احتیاج به یک دگرگونی دارد.

کریمی افزود: شهرداری مسجدسلیمان جای آزمون و خطا نیست که هر کسی بخواهد سکان مدیریت آن را بر عهده بگیرد. شهردار منتخب باید فراقومی و فراجناحی و بدون وابستگی به شخص یا طایفه ی باشد تا تواند با فراغ بال به حل مشکلات شهر بپردازد.

 عضو شورای شهر مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مسئولین استانداری گفت: ضرب العجل استانداری برای شورای شهر مسجدسلیمان تا ۴ بهمن است، این در حالیست که حدود ۲ ماه از فرصت ما برای انتخاب شهردار توسط مسئولین محترم استانداری برای رد یا تأیید گزینه منتخب شورا گرفته شد واگر قرار بر رد صلاحیت حاجت پور بود چرا این همه زمان را از ما گرفتند؟!

کریمی اظهار کرد: زمان کم ما برای انتخاب شهردار باعث نخواهد شد گزینه ای ضعیف را انتخاب کنیم…

رضا کریمی افزود: بنده اعضای محترم شورای شهر را دعوت به آرامش می کنم و انتظار دارم هر گزینه ای که به عنوان شهردار انتخاب شد همه دوستان از او حمایت کنند تا بیش از این شهرمان متضرر نشود.

عضو شورای شهر مسجدسلیمان در پایان سخنان خود در ارتباط با این که آیا از اعضای شورای شهر کسی کاندید شهرداری هست یا خیر گفت: بله پیشنهاداتی به یکی از اعضای شورای شهر برای پذیرفتن سکان شهرداری شده است اما این که ایشان بپذیرد یا نه هنوز چیزی مشخص نیست.

https://hoorkhabar.ir/592785کپی شد!
142