صندلی دهم

 “صندلی دهم” با محوریت تحلیل و بررسی عملکرد نمایندگان دوره نهم مجلس شورای اسلامی و دیدگاه و برنامه های کاندیدای مجلس دهم با شعار “شفافیت در انعکاس” توسط پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز طراحی و آغاز به کار نموده است.

همگان معتقدند، که مجلس شورای اسلامی خانه مردم است. خانه ای که در آن قانون وضع می شود و برای توسعه و آبادانی کشور، ۲۹۰ نماینده شب و روز خود را صرف نظارت و پایش اجرای درست و بی کم و کاست قوانین می کنند.

مردمی که بهارستان نشینان را انتخاب می کنند، حق دارند درباره مجلسی که خود برگزیده اند، اطلاع و آگاهی داشته باشند و از قوانین گذشته و در درست بررسی در آن آگاه شوند، و هم اینکه بدانند نماینده حوزه انتخابیه شان – که نماینده مردم کل کشور نیز به حساب می آید – چگونه فکر می کند و چه گرایشی دارد.

پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز در بسته ای به نام “صندلی دهم عملکرد نمایندگان خوزستان را مورد سنجش قرار خواهد داد و کارنامه تک تک وکلای مردم خوزستان را بی حاشیه در معرض قضاوت عمومی قرار می دهد.

“صندلی دهم” به مخاطبان می گوید کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارای چه سابقه، دانش، عملکرد و نظری هستند و در انجام وظایف وکالت خود چه کارهایی باید انجام دهند.

به منظور دستیابی اهداف این پایگاه خبری، برای به روز رسانی خبر “صندلی دهم” دست یاری به سوی همه اقشار در سراسر استان خوزستان دراز کرده و از همگان می خواهیم با اظهار نظر، پیشنهاد، نقد و بررسی و اطلاع رسانی ما را در این وظیفه خطیر یاری نمایند.

 

آگاهی و نظارت حقی همگانی است و مجلس شورای اسلامی خانه امید مردم …

جهت اطلاع و هماهنگی بیشتر با شماره ۰۹۳۶۲۸۷۰۱۱۸ تماس حاصل نمائید.

https://hoorkhabar.ir/592079کپی شد!
40
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.