ناپدید شدن ۷ کانتینر کالای ممنوعه در اداره بندر

استان بوشهر دارای بزرگترین بنادر دریانوردی و کشتیرانی کشور است، که سالانه صاحبان تجارت از طریق این بنادر کالاهای زیادی را صادر و وارد می کنند.

در ایام مراسم سوگواری سید سالار شهیدان به دستور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر فرآیند کالای تملیکی طبق یک عملیات در اسکله شماره یک بوشهر انجام شد.

در این عملیات ناگهانی مشخص شد که یکی از صاحبان کالا بدون گذراندن مراحل قانونی جهت ترخیص کالا تعدادی کانتینر از این بندر خارج کرده است.

این صاحب کالا ۱۳ کانتینر حامل کالاهایی که ورود آنها به کشور ممنوع است را دارا بوده که در یک بارگیری غیر قانونی ۷ کانتینر آن را شبانه از بندر خارج و خود نیز به یکی از کشورهای همسایه گریخته است.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که در طول مدیریت راستاد مدیر باسابقه و غیربومی این بندر متاسفانه شاهد برخوردهای قاطع در برخورد با این قانون گریزی ها نبوده ایم.

حال جای سوال است که مدیریت اداره بندر برای جلوگیری از اقدامات برخی از نیروهای متخلف چه تدبیری تا کنون اندیشیده و برای تخلفات صورت گرفته در این اداره عریض و طویل چند متخلف را انفصال به خدمت کرده است تا اندکی از این نابسامانی ها کاسته شود.

 

تنگستان نما

https://hoorkhabar.ir/590041کپی شد!
24