تکذیب استخدام نیروهای غیربومی در کارخانه فولاد دزفول

حبیب الله آصفی ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از کارخانه فولاد دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارخانه فولاد با مدیریت خوب و حمایت تمام دستگاه ها در پیشرفت بسیار خوبی به سر می برد و قطعا در آینده نزدیک این کارخانه می تواند جزو افتخارات شهرستان دزفول باشد.

وی در خصوص انتشار صحبت هایی مبنی بر به کارگیری نیروهای غیر بومی در این کارخانه عنوان کرد: فرمانداری در این خصوص نظارت کامل دارد. در چند وقت گذشته گزارشاتی مبنی بر استخدام نیروهای غیربومی در این کارخانه به دست ما رسید اما پس از بررسی ها متوجه شدیم که صحت ندارند.

فرماندار دزفول  با اشاره به اینکه متولیان این کارخانه در جهت جذب نیروهای بومی بسیار مشتاق و حساس هستند، افزود: در بحث نصب تجهیزات این کارخانه نیز نیروهای متخصص بسیار خوبی جذب شده است.

آصفی در خصوص سهم خواهی برخی نامزدهای انتخاباتی از کارخانه فولاد دزفول اظهار کرد: این پروژه با پیشرفت ۵۰ درصدی کاملا متعلق به بخش خصوصی است و دولت نیز بنابر وظیفه هر مساعدتی که نیاز بوده را انجام داده و در ادامه نیز انجام خواهد داد. این کارخانه به هیچ باند و گروه سیاسی تعلق ندارد و هیچ نامزد انتخاباتی در آن سهیم نیست.

برخی در صداوسیما به دنبال مصادره پروژه ها هستند

وی همچنین با تاکید بر اینکه صداوسیما باید در گزارش های خود به نمایش حقیقت ها بپردازد، عنوان کرد: دراین ایام باقیمانده از انتخابات، صداوسیمای استان و شهرستان باید با دقت بیشتری فعالیت کند تا مبادا انتخاباتی که باید با آرامش انجام بگیرد دچار تشنج شود چرا که مردم حق دارند به دنبال حقیقت باشند بنابراین نباید نامزدهای انتخاباتی از این تریبون سوء استفاده کنند چرا که در چند وقت اخیر مردم گله کرده اند که برخی ها در صداوسیما در حال مصادره پروژه ها هستند.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول تصریح کرد: امیدوار هستیم صداو سیما با حقیقت گویی، بستری را فراهم کند تا مردم در انتخاب خود دچار اشتباه نشوند.

آصفی با بیان اینکه تاکنون تخلف انتخاباتی خاصی در شهرستان گزارش نشده است، گفت: قطعا اگر گزارشی مبنی بر تخلف نامزدهای انتخاباتی به دست ما برسد فرد مذکور تذکر جدی خواهد گرفت.

وی بابیان اینکه هر آنچه در توان داریم برای ارتقا شهرستان دزفول انجام می دهیم، عنوان کرد: پنج میلیارد تومان اعتبار وارد شهرستان شده و پالایشگاه دزفول نیز تا اواخر آذر و یا اوایل دی ماه کلنگ زنی خواهد شد ضمن اینکه با چند گروه ایتالیایی و آلمانی نیز در خصوص پتروشیمی مذاکرات خوبی داشته ایم که امیدوار هستیم تاپایان سال خبرهای خوبی به مردم ارائه دهیم.

مهر

https://hoorkhabar.ir/588360کپی شد!
122