سید خلف موسوی در جمع مدیران شهرداری اعلام کرد: مردم هوشیارانه عملکرد ما را رصد می کنند

به گزارش هورنیوز: شهردار اهواز در نشست مشترکی با مدیران مناطق هشتگانه، زمان پور عضو شورای شهر، معاونین مالی اداری، فنی و عمرانی و برنامه ریزی با تاکید بر این نکته که وظیفه ما اداره مطلوب شهر است گفت: مدیران مناطق  وظایف تعریف شده ای دارند که باید این وظایف را به شکل مطلوب انجام دهند.

سید خلف موسوی با تاکید بر این نکته که همه ما باید در جهت خدمت هرچه بیشتر به مردم حرکت کرده و گام برداریم تصریح کرد: اگر ما بتوانیم برای مردم قدمی برداریم اما کاری انجام ندهیم مسئولیت شرعی آن بر عهده ماست. ما از سوی مردم انتخاب شده ایم و باید از این فرصت محدود برای خدمت هرچه بهتر به آنان استفاده کنیم.

وی با ذکر این نکته که مردم تمام اقدامات و کارهای ما را با دقت بررسی و دنبال می کنند اظهار داشت: ما باید با انجام کارهای مفید نام نیکی از خود بر جای بگذاریم و این را بدانیم که مردم هوشیارانه عملکرد ما را رصد می کنند.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که ما به عنوان متولیان شهر نباید اجازه دهیم مشکلات و معضلات برای ما عادی شوند اظهار داشت: باید از پیمانکاران حوزه خدمات شهری بخواهیم به صورت جدی به نظافت و پاکیزگی شهر توجه کنند. مدیران مناطق نیز باید در انتخاب معاونین خدمات شهری و شهرسازی دقت کرده و افرادی  را انتخاب کنند که توانمند، امین،کارآمد و با تجربه باشند. اگر این معاونین قوی باشند مدیران مناطق نیز قوی عمل خواهند بود.

شهردار اهواز همچنین در ادامه با اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان و بارندگی های فصلی، از انعقاد تفاهم نامه ای میان شهرداری اهواز و اداره آبفا خبرداد و اظهار داشت: از آنجاییکه سیستم دفع فاضلاب شهر اهواز در بسیاری از مناطق مشترک است، در همین راستا در سال گذشته تفاهم نامه ای میان اداره آبفا و شهرداری اهواز منعقد گردید تا بر اساس آن لایروبی های لازم در سطح مناطق انجام و از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

وی همچنین از مدیران مناطق خواست تا با نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد حوزه اجرائیات منطقه، از تجمع دستفروشان و ماشین های فروش میوه که موجب سد معبر و ایجاد ترافیک در سطح شهر می شوند پیشگیری کرده و در این زمینه با اداره راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی هماهنگ باشند.

وی همچنین از اجرای شش تقاطع غیر همسطح عمرانی طی روزهای آینده خبر داد .

https://hoorkhabar.ir/585915کپی شد!
30