شحیطاوی از توسعه نشست علمی کاربردی شهرداری اهواز گفت

به گزارش هورنیوز: مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اهواز گفت: سلسله نشست های علمی و کاربردی در ارتباط با چالش های شهر و شهرداری اهواز که پیش از این در موضوعات مختلف اقتصادی اجتماعی و فنی برگزار می گردید با تاکید شهردار، بیش از پیش در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

امین شحیطاوی گفت: کمک از دانش، تحقیقات کاربردی و علمی نخبگان دانشگاهی و صاحب نظران در اولویت کار شهرداری اهواز قرار دارد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت موجود علمی و مطالعاتی بدنه شهرداری و دانشگاههای بومی از جمله دانشگاه شهید چمران و دانشگاه آزاد و نیز تعامل مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز در اولویت قرار گرفته و خوشبختانه فعالیت های قابل قبولی انجام شده است.

مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اهواز گفت: موضوعات شهرسازی، اقتصاد و درآمد های پایدار شهری و راهکارهای افزایش مشارکت مردمی در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی از برنامه آینده این مدیریت است.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی مدون و خوبی انجام شده و رویکرد مناسب و تعامل سازنده ریاست محترم شورای اسلامی شهر و شهردار در این موضوعات کمک شایانی کرده و تا حصول نتیجه و کاربردی نمودن مطالعات و نیازهای تکنولوژیکی و فنی در شهر و شهرداری تلاش انجام می پذیرد.

وی اضافه کرد: با رویکرد تعامل سازنده و تنگاتنگ با انجمن ها و تشکل های فنی و صنفی از جمله نظام مهندسی، انجمن انبوه سازان و سایر بخش های ذینفع شهر و شهروندان به صورت بسیار جدی وارد عمل شده ایم.

شحیطاوی افزود: با برگزاری کنفرانس ملی عمران کلانشهرها با رویکرد سرمایه گذاری در سال گذشته و برگزاری جشنواره ها و برنامه های علمی و ترویجی دانش بنیان که نیازمند توجه و حمایت همه دلسوزان را می طلبد، و همچنین توان درونی شهرداری و بدنه دانشگاه های استان می تواند در روند تصمیم گیری و تصمیم سازی موضوعات شهر و شهرداری اهواز موثر واقع شود.

وی در پایان گفت: انتشار و حمایت از کتب و پایان نامه های دانشجویی در مقاطع تکمیلی و انتشار دانش نامه های ترویج دانش سازمانی هم اکنون در حال اجراست که در آینده ای نزدیک تکمیل و توسعه خواهد یافت.

https://hoorkhabar.ir/585753کپی شد!
127
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.