مشکلات شهرداری اندیمشک زیر ذره بین رئیس کل دادگستری خوزستان

فرهاد افشار نیا رئیس کل دادگستری خوزستان بر ضرورت تعامل، همفکری و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای همدلی و هم زبانی بیشتر برای حل مشکلات تاکید کرد و از مسئولان خواست در رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند.

فرماندار اندیمشک اظهار داشت: تعامل مجموعه دستگاه قضایی در اندیمشک با اعضای شورای تامین و مسوولان موجب ثبات امنیت در این شهرستان شده است.

حمیدرضا گودرزی به بدهی مالی شهرداری اندیمشک که مربوط به سال های گذشته است اشاره و بیان کرد: مصالحه غیر قانونی در سال های قبل شهرداری این شهرستان را زمین گیر کرده و خدمات رسانی به شهروندان را با مشکل مواجه نموده است.

سید سام حسینی، رییس شورای اسلامی اندیمشک با بیان اینکه زمین های مصالحه شده موجب سرگردانی شهروندان شده خاطرنشان کرد: انتظار داریم کمیسیون ماده ۵ تشکیل و به دغدغه مردم و مشکلات موجود خاتمه دهد.

وی همچنین به طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها به دلیل کمبود شعب در اندیمشک اشاره کرد  خواستار افزایش تعداد شعب دادگاه کیفری و حقوقی در این شهرستان شد.

محمدرضا پاپی، شهردار اندیمشک از سازمان تامین اجتماعی به خاطر مسدود کردن حساب های بانکی شهرداری اندیمشک انتقاد کرد و گفت: این اقدام موجب اختلال در روند کاری شهرداری شده است.

وی افزود: ۶ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین با کاربری های مغایر در این شهر واگذار شده که این اقدام موجب سرگردانی حدود ۶۰ هزار خانوار شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان

https://hoorkhabar.ir/584094کپی شد!
99