علیجانی به یاری شمسایی رفت

علیجانی روزنامه نگار محجوب و سختکوشی است که با خوردن گرد و خاک حرفه رسانه، شناخت خوبی از ظرفیت ها و چالش های استان داشته و قلم او در جهت خدمت به مردم فراوان به چرخش درآمده است. قطعا حضور وی می تواند در سازمان آب و برق موجد هماهنگی بیش از پیشی در حوزه رسانه و آب و برق شود.
رضا علیجانی روزنامه نگار با سابقه خوزستانی و سرپرست روزنامه کارون که از همراهان مهندس شمسایی شهردار اسبق اهواز به عنوان مشاور فرهنگی بود و در آن دوره باعث ایجاد تحرکات مثبت و سازنده ای در شهر شده بود پس از گذشت چند ماه از بازگشت دوباره مهندس شمسایی به سازمان آب و برق خوزستان به سمت مشاور رسانه ای و روابط عمومی این سازمان منصوب شد.
علیجانی روزنامه نگار محجوب و سختکوشی است که با خوردن گرد و خاک حرفه رسانه، شناخت خوبی از ظرفیت ها و چالش های استان داشته و قلم او در جهت خدمت به مردم فراوان به چرخش درآمده است. قطعا حضور وی می تواند در سازمان آب و برق موجد هماهنگی بیش از پیش در حوزه رسانه و آب و برق شود.
 نکته حائز اهمیت دیگر هم این است که شمسایی پس از حضور در شهرداری اهواز علاقمندی بیشتری به خدمات اجتماعی و فرهنگی یافته که علیجانی می تواند مشاور و مجری تازه نفس و هماهنگی برای گشایش خدمات فرهنگی این نهاد قدیمی و پرقدرت هم دروم ساختار و هم به شکل شهری و عام المنفعه باشد.

 

منبع : شوشان

 

https://hoorkhabar.ir/5834کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.