دیدار خادمان حرم رضوی با خانواده شهدا در اهواز

حجت الاسلام دانیال اریکه اظهار کرد: در این دیدارها از مقام شامخ این شهدا تجلیل شد.
خوزستان ۱۱ نفر را در مقابله با گروه های تکفیری در عراق و سوریه با عنوان مدافعان حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) نیز ۳۷ شهید دوران دفاع مقدس در خوزستان تشییع و خاکسپاری شد که شش نفر آنها از شهدای غواص بودند.
وی افزود: آیین استقبال مردمی از خادمان حرم امام رضا (ع) که روز شنبه برای حضور در جشن های زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت وارد اهواز شدند ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در خیابان امام خمینی (ره) اهواز برگزار می شود.
وی همچنین با اشاره به برنامه روز یکشنبه خادمان حرم امام رضا (ع) در اهواز گفت: در ساعت ۱۱ صبح امروز نیز جشن ویژه پسران به مناسبت دهه کرامت در محل مسجد جوادالائمه اهواز برگزار شد.
حجت الاسلام اریکه بیان کرد: همچنین نماز ظهر وعصر امروز با دیدار خادمان و ماموران نظامی و انتظامی اهواز برگزار شود.
دبیر جشن های زیر سایه خورشید در خوزستان همچنین با اشاره به دیگر برنامه ای که خادمان امام رضا (ع) در اهواز در آن حضور می یابند افزود: مقرر شده عصر امروز خادمان بازدیدی از زندان کارون و زندانیان داشته باشند.
هشتمین دوره جشن های زیر سایه خورشید همزمان در خوزستان و سایر استان های کشور برگزار شده که در قالب این برنامه شش نفر از خادمان حرم امام رضا (ع) به خوزستان سفر کرده اند.
مقرر شده در قالب این برنامه در ۱۶ شهرستان خوزستان برنامه هایی به مناسبت دهه کرامت برگزار شود که در تعدادی از این برنامه ها خادمان نیز حضور دارند.

https://hoorkhabar.ir/579716کپی شد!
66