شهردار اهواز: پروژه های بزرگ و ماندگار زمان بندی مشخصی دارد

به گزارش هورنیوز و به نقل از سایت شهرداری اهواز ؛ در این نشست شهردار اهواز گفت: پیمانکار باید برنامه زمان بندی پروژه تقاطع غیر همسطح شهید بندر را به ما ارائه دهد و در روند اجرای پروژه باید موارد مرتبط با سازمان میراث فرهنگی به دقت رعایت شود.

وی با تاکید بر اجرای پل اصلی پروژه که مسیر شرق به غرب را به جاده ماهشهر متصل می کند و باید طی ۱۵ ماه ساخته شود افزود: از آنجاییکه نظارت بر پیشرفت پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، روز دوشنبه هر هفته در محل پروژه حاضر می شویم تا از نزدیک مراحل انجام کار مورد ارزیابی قرار گیرد.

شهردار اهواز گفت: اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید بندر از نیازهای ضروری شهر اهواز بود که با اجرای آن یکی از مشکلات بزرگی که مردم شهر اهواز سالیان سال با آن دست به گریبان بودند رفع  می شود.

در این جلسه سلحشور رییس کمیسیون عمران شورای شهر نیز از پیگیری های شهردار اهواز در اجرای این پروژه تقدیر و تشکر کرد و گفت: سید خلف موسوی جهت انجام پروژه های بزرگ و ماندگار زمان بندی مشخصی دارد تا پروژه ها مطابق اهداف و برنامه ها اجرا شوند.

سجادی مدیر عامل شرکت کیسون نیز اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که با همکاری و همدلی پروژه هایی را که در جهت رفاه حال شهروندان و آبادانی شهر است هر چه سریعتر و طبق زمانبندی به پایان برسانیم.

https://hoorkhabar.ir/579109کپی شد!
42