برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند توسط کانون زبان ایران

به گزارش هورنیوز و به نقل از منطقه آزاد اروند، سروش شریفی مدیر توسعه منابع انسانی در خصوص دوره آموزش زبان انگلیسی ویژه کارکنان این سازمان گفت: توسعه نیروی انسانی همواره از مهمترین دغدغه های ما بوده است چرا که برای رسیدن به توسعه اقتصادی و رشد آن باید زیرساخت های لازم را فراهم نمود که بالا بردن سطح توانمندی های نیروی انسانی و توسعه فرهنگی آن مسیر رشد را برای توسعه فرهنگی و پس از آن تحول اقتصادی فراهم می نماید.

با این دیدگاه و نگرش ما کار خود را برای برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی که از شاخص های مهم توسعه در مناطق آزاد می باشد شروع کردیم.

فراگیری زبان انگلیسی برای تک تک افراد در دنیای امروز حیاتی و ضروری شده است و بدون این ابزار نمی توان ارتباط با دنیای بیرون برقرار نمود.

عدم ارتباط در منطقه ای همچون منطقه آزاد اروند یعنی عدم توانایی رسیدن به اهداف رشد و توسعه است لذا ما در قدم اول تلاش خود را بر فراگیر کردن آموزش زبان انگلیسی برای تمام کارکنان شاغل در سازمان قرار دادیم.

وی در این باره افزود: بخش آموزش این سازمان که توسط مدیریت توسعه منابع انسانی برنامه ریزی و تدوین می شود با همکاری کانون زبان ایران که از معتبر ترین موسسات آموزش زبان در ایران هستند طی دوره های ۱۷ گانه در صدد است تا پس از تعیین سطح افراد، دوره های آموزش زبان انگلیسی را به صورت ترمیک برگزار نماید

بی شک همه افراد پس از اتمام دوره های آموزشی زبان انگلیسی مورد نظر بهتر می توانند در بخش ها و حوزه های مختلف و مناسب با فعالیت کاری خود نقش موثر، کاراتر و با بهروه وری مطلوبی داشته باشد.

مدیر توسعه منابع انسانی در خصوص واحد آموزش این سازمان در پایان خاطر نشان کرد: این واحد با رویکرد آموزش برای همه توانسته است برنامه های خود را متناسب با مشاغل مختلف و تخصص های موجود در سازمان بنابر نیاز و ضرورت تدوین و تهیه کند و با برنامه ریزی ماهانه در نظر دارد تا پایان سال فعالیت خود را در جهت افزایش بهره وری نیروهای متخصص سازمان پیش ببرد.

من در اینجا می خواهم از کلیه تلاش ها و زحمت های کارکنان شاغل در این واحد تشکر کنم.

آقایان تامرادی و تاجیک و خانم حسینی از نیروهای فعال در این بخش هستند که توانسته اند با کارشناسی و برنامه ریزی خود این واحد را در جهت توسعه و رشد فضای آموزش سازمان منطقه آزاد اروند اداره نمایند و بنده ضمن تشکر از این کارشناسان، از کلیه واحد های مرتبط در این حوزه نیز کمال قدردانی را دارم

https://hoorkhabar.ir/578701کپی شد!
54