سه انتصاب در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ؛ این احکام به شرح ذیل می باشند:

انتصاب سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون

مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حکمی مسعود باغبان را به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

” با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی از تاریخ صدور این حکم تا تعیین مدیرعامل به عنوان « سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون » منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با همکاری مدیران، روسای ادارات، کارکنان و بکارگیری همه ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

ضمناً فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات و تلاش های ارزشمند جناب آقای سید عبداله موسوی در طول تصدی مسئولیت فوق تشکر و قدردانی می نمایم.”

لازم به ذکر است مهندس باغبان هم اکنون مدیر امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون است.

انتصاب مشاور عالی و دبیر شورای مشاوران مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب

در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سید عبداله موسوی به عنوان مشاور عالی و دبیر شورای مشاوران مدیرعامل این شرکت منصوب شد .

 

در حکم مهندس بیژن عالی پور آمده است:

” با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جناب عالی در حوزه های مختلف فنی، تخصصی و راهبری سرمایه های انسانی به موجب این حکم شما را به عنوان « مشاور عالی و دبیر شورای مشاوران مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» منصوب می نمایم.

اهم وظایف جناب عالی به شرح زیر است:

*تشکیل منظم جلسات شورای مشاورین و ارائه پیشنهادات لازم در راستای تصمیم سازی در حوزه های مختلف فنی، تخصصی، سرمایه انسانی و ارائه راهکارهای اجرایی

* بررسی و بازنگری ساختار سازمانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ارائه پیشنهادات لازم و متناسب با ماموریت های محوله در راستای کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری و رسیدن به توان تولید حداکثری

*بررسی مسائل و مشکلات تامین کالای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ارائه راهکار با استفاده از توان سازندگان داخلی و بازنگری شیوه های عملیاتی به منظور سرعت بخشیدن به فرآیند تحصیل کالا

*بررسی و بازنگری شیوه های موجود ارائه کمی و کیفی خدمات رفاهی در راستای افزایش رضایتمندی کارکنان و خانواده های محترم آنها و ارائه پیشنهاد به هیات مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

*ارائه پیشنهادات لازم به منظور یافتن گلوگاه ها و موانع اجرایی پروژه های مهندسی و ساختمان با هدف تسریع در تکمیل و اجرای پروژه ها

*بازنگری و بررسی مشکلات موجود در تحقق حداکثری برنامه های جاری مدیریت فنی و رسیدن به راندمان مطلوب در تولید نفت و گاز و استفاده از شیوه های نوین حفاری و فرازآوری نفت و گاز در راستای تحقق برنامه های سالیانه و ارائه پیشنهادات لازم

*بررسی و ارائه پیشنهادات لازم به منظور استفاده بهینه و گسترش فن آوری اطلاعات و ارتباطات

امید است با توکل به خداوند متعال و با همکاری مشاوران، مدیران ستاد و شرکت های تابع مناطق نفتخیز جنوب و بکارگیری همه ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.”

لازم به ذکر است مهندس موسوی از آذرماه سال ۱۳۹۲ تا کنون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بود. مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۲، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۸۵ از سوابق وی محسوب می شود.

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حکمی فرهاد فروتن را به عنوان رئیس روابط عمومی این شرکت منصوب کرد .

فروتن از فروردین ماه سال جاری تا کنون سرپرستی این روابط عمومی را بر عهده داشت.

در حکم مهندس بیژن عالی پور آمده است: ” با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی از تاریخ صدور این حکم به عنوان «رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب» منصوب می شوید.

نظر به اهمیت جایگاه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در عرصه داخلی و بین المللی و انعکاس آن به نحو مطلوب موارد ذیل مورد انتظار است:

– برنامه ریزی و اتخاذ سیاست های اطلاع رسانی مناسب، موثر

– ارتقاء سطح گزارش دهی عملکرد شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

– بهبود فرآیندها با هدف تسریع در ارائه فعالیت های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و ارتباط موثر با ذینفعان

– بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و فرهنگی به روز و مناسب(رسانه های دیداری و شنیداری مطبوعات و سایر رسانه ها)

– ارتباط و تعامل دائمی مثبت و سازنده با خبرنگاران و اصحاب رسانه های جمعی

– بکارگیری تدابیر لازم جهت افزایش بهره وری در روابط عمومی با هدایت و نظارت مناسب

– ساماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای متخصص و متعهد با هدف بهبود عملکرد و انجام به موقع و مناسب ماموریت های محوله

– تعامل پیوسته با کارکنان و انعکاس مناسب و به هنگام نیازهای آنان و پیگیری برقراری ارتباط مدیریت با کارکنان

– توجه ویژه به اصل تکریم ارباب رجوع و حفظ شان کارکنان و مراجعین محترم

امید است با توکل به خداوند متعال و با همکاری مدیران ستاد و شرکت های تابع مناطق نفتخیز جنوب و بکارگیری همه ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.”

 

https://hoorkhabar.ir/578619کپی شد!
68
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.