مشکلات حقوقی مناطق حاشیه نشین اهواز حل می شود

شهردار اهواز در حاشیه دیدار از مناطق حاشیه اهواز گفت: طی  دیداری که به همراه دادستان از مناطق حاشیه شهر داشتیم درباره راه های حل مسائل حقوقی این مناطق تبادل نظر کردیم.
سید خلف موسوی در این باره به خبرنگار ما گفت: اصولا حاشیه شهرها همراه با معضلات مختلفی ازجمله ساخت و سازهای غیرمجاز، بهداشت و مسائل مختلف حقوقی و قضایی است.
موسوی افزود: شهرداری اهواز تصمیمات جدی برای بهبود وضعیت مناطق حاشیه را در دستور کار خود قرار داده و برنامه هایی برای پیشبرد اهداف شهرداری در این راستا اتخاذ کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه به موضوعات بهداشتی مناطق حاشیه نیز توجه ویژه ای می شود گفت: برای وضعیت بهداشتی این مناطق نیز برنامه های مدونی در نظر گرفته شده است. همچنین به همراه دادستان از بازار فلافل انوشه (لشکر آباد) دیداری داشتیم که امیدواریم وضعیت بهداشتی این بخش از شهر همچنان مناسب باشد و برای بالا بردن سطح کیفی بهداشت این بازار نیز سعی می شود از اظهارات کارشناسان بهداشت محیطی نیز بیشتر استفاده شود.

شهردار اهواز درباره این بازار گفت: بازار فلافل لشکر آباد تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری داخلی و خارجی شده و برای هرچه برجسته تر شدن این قسمت از شهر دریغ نخواهیم کرد
https://hoorkhabar.ir/577426کپی شد!
39