همایش مدیریت مصرف برق بخش کشاورزی در اهواز برگزار شد

کشاورزان شهرستان اهواز در همایش مدیریت مصرف برق با چگونگی کاهش مصرف برق در بخش کشاورزی آشنا شدند.
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این همایش گفت: هشت درصد انرژی مصرفی شبکه برق اهواز در بخش کشاورزی استفاده می شود.
آقای شریف زاده با بیان اینکه بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی در بخش کشاورزی و کاهش مصارف برق در زمان اوج مصرف از دید اقتصاد ملی دارای اهمیت به سزایی است افزود: منظور از مصرف برق در بخش کشاورزی ، انرژی برقی است که برای مصارف پمپاژ‌های آبیاری رودخانه ای و چاه های کشاورزی استفاده می شود.
وی گفت: استفاده از پمپ‌های شناور و به کارگیری پمپ‌ها و موتورهای با راندمان بالاتر و استاندارد ، سرویس و تعمیر مرتب تجهیزات جهت افزایش راندمان ، آبیاری در ساعات غیر پیک ، استفاده از کانال های بتونی و سیمانی به جای کانال های سنتی و غرقابی موجود ، استفاده از استخر و مخازن آب جهت ذخیره آب برای بهره‌برداری در زمان پیک مصرف شبکه از جمله کاهش مصارف انرژی در بخش کشاورزی است.
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق اهواز همچنین از مشترکان بخش کشاورزی خواست است با حذف مصارف برق اشتراک های خود در چهارساعت اوج مصرف ۱۳ تا ۱۷ ضمن کمک به حفظ پایداری شبکه برق و استفادهع از تخفیف های لازم با اعلام برنامه زمان بندی حذف مصارف برق اشتراک های خود در ساعات اوج مصرف فصل تابستان به این شرکت از بخشودگی کامل بهای انرژی برق در۲۰ ساعت دیگر شبانه روز بهره مند شوند.

https://hoorkhabar.ir/573634کپی شد!
96
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.