خبیر : ارتقای سطح فرمانداری خرمشهر به “فرمانداری ویژه” به تصویب هیات وزیران رسید

فرج الله خبیر معاون سیاسی , اجتماعی استاندارخوزستان اظهارداشت : پیشنهاد ارتقای سطح فرمانداری شهرستان خرمشهر به “فرمانداری ویژه”  روزگذشته به تصویب هیات وزیران رسید .

به گزارش هورنیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان خبیرروزدوشنبه با اعلام این خبر افزود:  این تصمیم درنشست روزگذشته هیات محترم وزیران به تصویب رسیده است .

معاون سیاسی و اجتماعی استاندارخوزستان نگاه دولت تدبیرو امید به استان خوزستان به خصوص نسبت به  شهرهای درگیرجنگ تحمیلی ویژه خواند و  ابرازامیدواری نمود که با ارتقای این سطح , برنامه های  توسعه ای شهرستان خرمشهربا سرعت بیشتری دنبال گردد.

خبیرافزود: براساس گزارش هیات محترم دولت , وزارت کشور موظف شده است  تا نسبت به دایر نمودن فرمانداری ویژه در شهرستان خرمشهر اقدام نماید.

وی ادامه داد : موقعیت ویژه جغرافیایی و استراتژیک این شهرستان در منطقه و ارتباط با آب های آزاد بین‏ المللی و برخورداری از منطقه ویژه اقتصادی اروند و فعالیت چشمگیر در حوزه کشاورزی و صنایع جانبی و همچنین وجود یادمان‏های هشت سال دفاع مقدس و پایانه بین ‏المللی شلمچه که در طول سال پذیرای حجم انبوهی از مردم مشتاق و دوستدار اهل بیت از داخل کشور و کشورهای همجوار است  از جمله دلایل ارتقای سطح فرمانداری خرمشهر به فرمانداری ویژه عنوان شده است .

https://hoorkhabar.ir/572524کپی شد!
107
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.