محدودیتهای ترافیکی آخر هفته در جاده های خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان را اعلام کرد .
سرهنگ قدرتی امروز گفت : با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در جاده های خوزستان در پایان هفته ، از ساعت ۱۵ روز ۱۲ خرداد تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۵ خرداد محدودیت ترافیکی در محورهای اهواز – هفتکل ، هفتکل – ایذه ، دهدز – شهرکرد ، شوشتر – دزفول ، دزفول – ماهشهر و هندیجان – دیلم اعمال می شود که طی آن تردد کامیون‌ها به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است .
وی افزود : ۹۴ نیروی گشت محسوس و نامحسوس در سطح جاده های استان سازماندهی شده اند و همچنین ۴۵ نیروی پلیس نامحسوس در اتوبوس‌ها تخلفات رانندگان را کنترل می کنند.
رئیس پلیس راه خوزستان ، قرار دادن دوربین‌های ثابت و سیار در سطح جاده‌های این استان برای ثبت و ضبط تخلفات رانندگان و در صورت تخلف، فرستادن برگه‌های تخلف به منازل متخلفان را از دیگر موارد این طرح برشمرد.
سرهنگ قدرتی به رانندگان توصیه کرد : صرف نظر از ترس به خاطر کسب نمره منفی و درج آن در کارت رانندگی، صرفا به خاطر سلامت خود و همراهان مرتکب تخلف در رانندگی نشوند و از خط قرمز پلیس راه که سرعت و سبقت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه است تعدی نکنند ؛ در غیر این صورت دستور برخورد جدی و بدون اغماض با متخلفان داده شده است. 

https://hoorkhabar.ir/571973کپی شد!
73
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.