فاز دوم گازرسانی به روستاهای مرکزی هندیجان

بخشدار مرکزی هندیجان از آغاز فاز دوم طرح گازرسانی به روستاهای مرکزی این شهرستان خبرداد.

بهنام خضعلی بخشدار مرکزی هندیجان در گفتگو با خبرنگار هورنیوز ؛ گفت: با تکمیل فاز اول گاز رسانی به روستاهای بخش مرکزی، مرحله فاز دوم گازرسانی به ۶ روستا ی چم مراد، چم رحمان، چهل منی، چم تنگ کره پا، و چم تنگو که در جلسه با دهیاران و شورای های اسلامی روستاها و مدیر شرکت گاز شهرستان جناب مهندس سیف اله قنواتی در محل بخشداری برگزارشد.

مقرر گردید جهت عملیات و آغاز این طرح پیمانکاران طرح مشخص گردیده و از اول مردادماه امسال شروع بکار خواهند کرد.

خضعلی افزود: با توجه به اجرای گاز رسانی به مناطق محروم به خصوص شهرستان هندیجان اجرای این طرح ملی قرار دارد و از روستایان گرامی و ارجمند درخواست داریم همکاری و تعامل خود را با دهیاران و شوراهای اسلامی خود و به خصوص با مجریان شرکت گاز و همچنین پیمانکاران طرح داشته باشند.

خضعلی افزود : از مجریان این طرح خواسته شده که آموزش های لازم را به روستایان قرار دهند تا بیشتر از وضعیت و اطلاعات نحوه گازرسانی به منازل خود قرار دهند.

بخشدار مرکزی هندیجان درخصوص اراضی کشاورزان عنوان کرد: با توجه به عبور خطوط اصلی انشعاب گاز از اراضی کشاورزی خواستار انجام کارهای قانونی و حقوقی شد.

خضعلی درخصوص جذب اعتبارات سال ۹۴ توضیح داد: با توجه به جذب اعتبارات در بخش مرکزی هندیجان، شاهد رشد و شکوفایی روستاهای شهرستان خواهیم بود.

در پایان بخشدار مرکزی هندیجان افزود: درب اتاق من به روی تمامی روستایان عزیز بخش مرکزی باز است و همه روزه می توانند با مراجعه به بخشداری هندیجان مشکلات خود را به ما اطلاع دهند و ما به جد پیگیر مشکلات آنان خواهیم کرد.

https://hoorkhabar.ir/570341کپی شد!
34
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.