اعزام ۶ هزار و ۳۰۰ نفر به منظور شرکت در سالگرد ارتحال امام

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: امسال برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ۶ هزار و ۳۰۰ نفر به وسیله ۱۵۰ اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد.

فرج الله خبیر دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۴ در جلسه ستاد اعزام ویژه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن جلسات معاونت سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان برگزار شد، عنوان کرد: این جلسه در راستای نقل و انتقال زائرین، تأمین امنیت، درمان و پیشگیری و مدیریت حوادث غیر مترقبه برگزار شده است.

وی افزود: امسال برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ۶ هزار و ۳۰۰ نفر از استان خوزستان اعزام خواهند شد، که در مسیر نیز برنامه ها و تدارکاتی از جمله توزیع بسته های فرهنگی و سایر اقلام آموزشی را در بین زوار خواهیم داشت.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: تعداد ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از شهرستان های استان خوزستان اعزام خواهند شد و به دلیل اینکه امکان آموزش همه رانندگان وجود ندارد، دستور العمل هایی باید به صورت مکتوب در آید و در اختیار رانندگان و مسئولین کاروان ها قرار گیرد.

خبیر بیان کرد: مقدمات سایر موارد اسکان، اسکورت راهنمایی و رانندگی برای کاروان ها فراهم شده است و امیدواریم شاهد برگزاری هرچه با شکوه این سالگرد باشیم.

https://hoorkhabar.ir/569921کپی شد!
123
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.