محمد رضا شمسایی عضو اصلی هیئت مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران شد

اولین جلسه هیئت مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران در سال ۱۳۹۴ با حضور اعضای جدید برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سیدسعید حسینی مدیرکل دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل ضمن ارائه گزارشی جایگاه و وظایف هیئت مدیره شرکت را از منظر قوانین جاری کشور و اساسنامه شرکت تشریح و در ادامه آماری از تعداد جلسات و مصوبات شرکت در دوره دوساله قبلی ارائه و در پایان نیز به نحوه شکل گیری ترکیب جدید هیئت مدیره اشاره کرد.
به گزارش شبکه خبری آب ایران، وی به عنوان دبیر هیات مدیره یادآور شد: با توجه به ابلاغ اساسنامه شرکت از سال ۱۳۸۲ تاکنون وطول دوره عضویت اعضا که مطابق اساسنامه ۲سال می باشد، این دوره در واقع هفتمین دوره هیات مدیره شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران محسوب می شود.
سپس رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا ضمن تاکید بر جایگاه و نقش هیئت مدیره اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید اعضای هیئت مدیره با تلاش بیشتری وظایف خود را به انجام رسانده و به ویژه در شرایط حساس فعلی بخش آب بیش از گذشته موثر باشند.
وی یادآوری نمود: وزیرمحترم نیرو براهمیت جلسات ، غنای مباحث و اثرگذاری هیئت مدیره شرکت‌ها تاکید ویژه‌ای دارند و بر همین اساس در دوره جدید هم ۲ نفر اعضای علی‌البدل به جمع هیئت مدیره اضافه شده اند که لازم است اعضای علی‌البدل نیز در همین راستا در کلیه جلسات هیئت مدیره حضوریافته ودر مباحث مشارکت فعال داشته باشند.
وی در پایان با قدردانی از علیرضا رضانیا و با اهدای لوح تقدیر وزیر نیرو از خدمات وی در مدت عضویت در هیئت مدیره شرکت قدردانی و محمد رضا شمسایی را به عنوان عضو اصلی جدید هیئت مدیره و مجید سیاری و جواد میبدی را به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیره شرکت معرفی کرد.
در ادامه محمد حاج رسولیها نیز به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره انتخاب شد.
لازم به توضیح است با تصویب مجمع عمومی عادی شرکت، از ابتدای سال جاری آقایان میدانی، حاج رسولیها، رضازاده، حاجیلری و شمسایی به عنوان اعضای اصلی و آقایان سیاری و میبدی به عنوان اعضای علی‌البدل برای یک دوره دو ساله انتخاب شده اند.

https://hoorkhabar.ir/569661کپی شد!
42