شهردار اهواز: انتصابات اخیر شهرداری در راستای توسعه خدمات شهری انجام شده است

مهندس موسوی: انتصابات اخیر شهرداری اهواز جابه جایی مدیران بود و در راستای توسعه خدمات شهری انجام شد.

سید خلف موسوی، درباره عزل و نصب‌های اخیر در شهرداری که حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد، اظهار داشت: براساس قانون عزل و نصب مدیران شهرداری از حقوق شهردار است اما اگر کسی انتقادی دارد می‌تواند مطرح کند و ما در مجموعه شهرداری آماده پاسخگویی به این انتقادات هستیم.

وی با اشاره به آیات ۱۷ و ۱۸ سوره الزمر عنوان کرد: باید در همه کار‌ها مشورت و مذاکره کرد و به بهترین سخن از این میان توجه کرد، به نظر بنده این انتصابات جا به جایی مدیران بوده و هیچ خللی به روند پیشرفت شهرداری و توسعه شهری اهواز وارد نمی‌کند.

شهردار اهواز با اشاره به انتقادات مطرح شده از سوی شورای شهر بیان کرد: شورای شهر از سوی مردم برای طرح مسائل مهم شهر انتخاب شده و نباید کسی از مباحث مطرح شده از سوی این شورا ناراحت کرد.

وی تصریح کرد: البته نباید فضای قهر در جامعه حاکم شود و اینکه برخی از اعضای شورای شهر با حالت قهر جلسه را ترک کردند کار خوبی نبود و باید این صحبت‌ها در مکان خود مطرح شود.

موسوی گفت: نظام اسلامی حاکم بر کشور فضای نقد را قبول دارد اما قهر کردن کار پسندیده‌ای نیست.

وی افزود: ما قبل از جا به جایی مدیران تحقیق کردیم و به غیر از یک نفر از آن‌ها همه جزو کارکنان شهرداری هستند. به نظر بنده هر کسی نقدی دارد با دلیل آن را ارائه دهد و با توجه به اینکه در این عزل و نصب‌ها کار کار‌شناسی شده انجام گرفته توان پاسخگویی را داریم.

شهردار کلانشهر اهواز در پاسخ به این پرسش که انتقاد اعضای شورا به زمان این عزل و نصب‌ها است، اظهار داشت: زمان این عزل و نصب‌ها را خودمان انتخاب کردیم تا همه حقوق‌ها پرداخت و همه کار‌ها به پایان رسیده باشد.

وی افزود: همچنین برای ارتقای خدمات شهری باید مدیران را بر حسب زمان انتخاب کرد و در جاهایی که مدیران تأثیرگذاری بیشتری دارند آن‌ها را نصب کرد. بر روی انتخاب هر کدام از این مدیران مطالعاتی انجام شده است.

https://hoorkhabar.ir/568415کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.