پیشنهاد نوروزی هنرمندان به مردم : اردیبهشت به آبادان بروید

دانش اقباشاوی کارگردان جوان سینما به مردم پیشنهاد داد در فرصتی که شهرهای جنوب خلوت تر هستند به این منظقه سفر کنند.

دانش اقباشاوی کارگردان فیلم سینمایی «تاج محل» به مردم پیشنهاد داد از دیدن فیلم های اکران شده در ایام نوروز غافل نشوند و گفت: «روباه» و «رخ دیوانه» از جمله فیلم هایی بودند که در جشنواره فیلم فجر پسندیدم که خوشبختانه هر دو این فیلم ها در اکران نوروزی روی پرده رفته اند. از همین رو پیشنهاد می کنم مخاطبان سینمای ایران دیدن این دو فیلم را از دست ندهند.

این کارگردان جوان سینما که از فیلمسازان آبادانی نیز هست در پاسخ به اینکه سفر به آبادان را به مردم پیشنهاد می کند یا خیر؟ بیان کرد: واقعیت این است که در روزهای پایانی سفرهای نوروزی هستیم و مسافران نوروزی در حال برگشتن به شهرهای خود هستند ولی من به عنوان یک آبادانی معتقدم که ایام نوروز به دلیل تردد بیش از اندازه فرصت خوبی برای گشت و گذار در دو شهر آبادان و خرمشهر نیست.

وی ادامه داد: بهترین فصل برای آبادان گردی از اول اسفند تا پایان اردیبهشت است از همین رو غیر از نوروز فرصت های دیگری نیز وجود دارد و علاقمندان می توانند در سکوت و آرامش از جنوب کشور دیدن کنند.

دانش اقباشاوی با اشاره به فعالیت هایش خود در سال جدید گفت: فیلمنامه «۵۷» توسط کریم نیکونظر در حال بازنویسی است و من به اتفاق مجتبی امینی تهیه کننده در حال انجام مقدمات لازم برای تولید هستیم. در واقع پیش تولید این فیلم سینمایی آغاز شده و در حال انجام تحقیقات لازم در حوزه تصاویر آرشیوی و دیدن لوکیشن هستیم. همچنین امیدوارم فیلم «تاج محل» پس از دو سال انتظار، در سال جدید به اکران عمومی برسد.

https://hoorkhabar.ir/567082کپی شد!
38