معاون توسعه اداره‌کل ورزش خوزستان: سهم بانوان با توجه به برنامه‌هایشان محفوظ است

مظفر علیشائی در نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان با نواب رییسان هیات​های ورزشی خوزستان که امروز (سه​شنبه) در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: هر مدیریتی و تفکر حاکم بر دستگاهی در پایان سال از مجموعه​ای که فعالیت داشته است، تقدیر می​کند که امروز در این نشست نیز این کار صورت گرفت و نمی​دانم سال های پیش نیز به این صورت بوده است یا خیر ولی باید بگویم با تفکر حاکم در اداره کل ورزش و جوانان استان ما به سمت تغییر رویکرد رفته​ایم و می‌خواهیم بگوییم هر کسی در هر نقطه​ای که ما را یاری دهد از او تقدیر خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: در سال جاری برخی هیات​ها خوب، برخی متوسط و برخی هم کار نکرده​اند. در بخش بانوان باید روی ساختارها کار شود و به جایگاه بانوان ارزش داده شود. از نواب رییسان می‌خواهم که در ساختارشان از اختیارات بخش بانوان استفاده کنند و با بخش آقایان و مجموعه هیات تعامل داشته باشند، نه تقابل؛ تا از این طریق کارها را پیش ببرید.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به نواب رییسان، افزود: برنامه​های شما در سطح استانی با کیفیت​تر برگزار شود و ما هم در این راستا کاملا حمایت مالی خواهیم داشت که می​توانم به عنوان نمونه به مسابقات کونگ​فو بانوان کشور که در خرمشهر برگزار شد، اشاره کنم. به هر حال درخواست دارم بانوان برنامه داشته باشند و برای مجموعه​تان اول در بخش توسعه همگانی و بعد هم در بخش ورزش رقابتی کار کنید و برنامه​های میان​مدت و بلندمدت داشته باشید.

وی ادامه داد: از نواب رییسان می​خواهم همان ساختاری که در بخش آقایان هست، در بخش بانوان هم داشته باشند و ان‌شاالله سهم شما نیز با توجه به برنامه​های‌تان محفوظ است.

https://hoorkhabar.ir/566483کپی شد!
60