انتصابات جدید در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش هورنیوز ؛ مهندس بیژن عالی پور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب  ، در احکام جداگانه ای دو مشاور و دو سرپرست را در این شرکت منصوب کرد .

بر اساس یکی از احکام جدید ، خدا رحم  محمد رضایی به عنوان سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات مناطق نفت خیز جنوب  منصوب شد .

همچنین مدیر عامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب ضمن انتصاب مهرزاد شکیب به عنوان مشاور و سرپرست حراست این شرکت از زحمات امیر چم کوری در مدت تصدی این مسدولیت تقدیر و قدردانی کرد  .

در تغییراتی دیگر، صفرعلی رییسی به عنوان مشاور مدیر عامل  در تولید و نجف صادقی نیز به سمت مشاور در امور ارتباط با سازمان بازرسی و نهاد های نظارتی منصوب گردیدند .

 

https://hoorkhabar.ir/566157کپی شد!
117
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • علی کرانی مهندس عالیپور از باتجربه های مناطق میباشند ایشان باید به جهت به کار گیری اقتصاد مقاومتی در این واحد نفتی از ساخت تجهیزات صنایع نفت توسط صنعتگران استانی بیشتر استفاده نماید مطلبی که متاسفانه از هر 10 قطعه و تجهیز ساخت داخل 2 عدد آن سهم استان است و از نظر حجم ریالی اصلا قابل ذکر نیست سهم سازندگان خوزستانی ناچیز است . امید است سال 94 شاهد استفاده از توان واحد های تولیدی در استان خوزستان باشیم و اجازه ندهند قطعه و تجهیزی که در استان قابل ساخت است به استان دیگری ارجاع شود و در این مسیر استاندار محترم و نمایندگان استان از ایشان حمایت نمایند وبپذیرند که مقام معظم رهبری هم رضایت خواهند داشت و این حرکت بخشی از دستورالعملهای اقتصاد مقاومتی میباشد
منتشر شده۱