امام جمعه خرمشهر: دولت با جدیت پدیده ریزگردها را پیگیری کند

امام جمعه خرمشهر گفت: دولت برای حل مشکل ریزگردها جدیت داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: امسال نیز مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی آرزوهای آمریکا را لگدمال کردند.

وی حضور مردم خوزستان را در شرایط جوی نامساعد ادای دینی مجدد دانست و گفت: مردم خوزستان یکبار دیگر دین خود را به ایران اسلامی ادا کردند و با آمدن خود ثابت کردند اگر آتش و موشک به جای خاک بر ما ببارد همانطور که تاکنون پای ارزش‌های والای دینی ایستاده‌ایم در سال‌های آینده نیز مردانه خواهیم ایستاد.

امام جمعه خرمشهر این حضور مردم را حامل دو پیام دانست و تصریح کرد: این حضور یک پیام جهانی و یک پیام داخلی داشت، که پیام آن برای جهانیان اثبات این مطلب است که ما پای همه چیز انقلاب ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: پیام داخلی آن این بود که مسئولان همه باید پشت سر رهبری حرکت کرده و دستورات رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند. موسوی متذکر شد: مسئولان نباید تنها به سخن، فرموده‌های رهبری را تکرار کرده بلکه باید در مقام عمل، تصمیمات خود را عملی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم آگاهند و می‌دانند که چه کسی خالصانه به دنبال منویات رهبری است.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه مسئولان ملزم به ارائه بیلان کار به مردم درباره پیروی از منویات رهبری هستند، افزود: ارائه بیلان کار از پرداختن به دستور مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی، بستن چشم طمع از خارج مرزهای ایران اسلامی و فراهم ساختن زمینه تولید برای جوانان نکته مهمی است که باید میزان عمل در این راستا روشن و مشخص باشد.

موسوی با بیان اینکه انتظار تلاش و کار برای مردم پیام هرساله مردم در ۲۲ بهمن و روز قدس برای مسئولان است، افزود: انقلاب اسلامی هرسال دو بار به آرای عمومی گذاشته می‌شود و مردم هر سال رای خود به نظام جمهوری اسلامی را با قاطعیت تمدید می‌کنند.

وی به مسئولان یادآور شد که دلیل حضور آن ها بر مسند مسئولیت همین مردم هستند و متذکر شد: هر کجا که وظیفه‌ای بر عهده مردم گذاشته شده است به بهترین نحو انجام شده و حال نوبت مسئولان است که برای نظام آبروداری کرده و نگاه این‌چنینی داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر در پایان سخنان خود از فرمان ویژه مقام معظم رهبری در مورد مهار پدیده گرد و غبار تشکر کرد و ادامه داد: امیدواریم این طرح شهید نشده و دولت با جدیت این قضیه را دنبال کند تا بیش از این مردم در معرض بیماری‌ها و آزارها قرار نگیرند.

 

https://hoorkhabar.ir/563979کپی شد!
51
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.