نشست خبری شهردار اهواز با سایت های خبری خوزستان

نشست هم اندیشی و گفتگویی شهردار اهواز با خبرنگاران رسانه های استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش هورنیوز ؛ جلسه هم اندیشی و گفتگوی شهردار اهواز با تعدادی از “سایت های خبری” فعال استان برای نخستین بار برگزار شد. در این جلسه که با استقبال خوب فعالان رسانه های الکترونیکی استان روبرو شد که شهردار اهواز خواستار تقویت احساس تعلق شهروندان به شهر اهواز شد.

سیدخلف موسوی در این نشست با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در شرایطی که نظام ها و تحولات سیاسی مختلف جهان تحت تاثیر و نفوذ دو ابرقدرت شرق و غرب یعنی سرمایه داری و کمونیزم بود انقلاب شکوهمند اسلامی حرف تازه ای را در جهان مطرح نمود و شعار نه شرقی نه غربی را عینیت بخشید.

وی گفت: نهضت امام خمینی به فضل الهی همه جهان را تحت تاثیر قرار داد و تاثیرات آن نهضت بزرگ همچنان در عرصه منطقه ای و بین المللی قابل تبیین و تامل است.

IMG-20150208-WA0011

موسوی با اشاره به پیشینه سیاسی حکومت ستم شاهی گفت :رژیم ستم شاهی بشدت استقلال سیاسی را از بین برده بود.آزادی های مردم سلب شده بود و فعالیت های سیاسی تحت کنترل قرار داشت و چیزی بنام آزادی احزاب و مطبوعات نبود.

مهندس موسوی به نقش مهم مشارکت و همبستگی مردم در پیروزی انقلاب ادامه داد: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی پیوند عمیق میان مردم و رهبری بوده است، پیوندی که همچنان با همان استحکام ادامه دارد.

شهردار اهواز بااشاره به نقش پررنگ مردم در اداره کشور پس از انقلاب هم گفت: تمام ارکان حکومت ما منتخب مردم است و نظام جمهوری اسلامی الگوی مترقی مردم سالاری دینی در جهان امروز است.

وی بر نقش ولایت فقیه در تداوم موفقیت ها و پیروزی های نظام و انقلاب تاکید کرد.

شهردار کلانشهر اهواز در ادامه سخنان خود خواستار حضور فعال و پویای رسانه ها در عرصه های مختلف اجتماعی و شهری و فرهنگی و…شد و گفت: حضور رسانه های فعال و منصف ظرفیت و فرصت خوبی برای تقویت مناسبات اجتماعی است.

وی گفت: به هر میزان سایت های قدرتمند ، دارنده تحلیل های عمیق در استان باشند و بتوانند با مقالات و گزارش های علمی مطالبات مردم را مطرح کنند موجب توجه مدیران مرکز به خوزستان خواهد شد.

باید بپذیریم استان های دیگر در زمینه تولید علم و تولید فکر کار کرده اند.لذا امروز اگر بخواهیم فرایند توسعه استان را تقویت و به پیش ببریم ناگزیر به شتاب بخشیدن به روند تولید علم بویژه در حوزه مدیریت شهری هستیم.

IMG-20150208-WA0008

موسوی در این نشست در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص انتخابات هم گفت: من واقعا هیچ تصمیمی تا کنون در این زمینه نگرفته ام و البته همیشه در شهرهای مختلفی که خدمت کرده ام به تناسب فعالیت ها و رضایتمندی ها نظرات و پیشنهاداتی مطرح بوده اما معتقدم مباحث انتخاباتی همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند می بایست در زمان خودش مطرح شود تا روند خدمت به مردم آسیب نبیند.

در این جلسه تعدادی از فعالان رسانه های اینترنتی و سایتها نقطه نظرات خود را با شهردار اهواز در میان گذاشتند.

گفتنی است در این نشست آقایان فرزین حاتمی ، مدیر روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری اهواز ، یعقوب ممبینی مشاور عالی شهردار و مهدی مکارمی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز نیز حضور داشتند.

IMG-20150208-WA0007

https://hoorkhabar.ir/563537کپی شد!
112