تشکیل ۲۶۸ تعاونی از ابتدای سال تاکنون در خوزستان

معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت:​ از ابتدای سال تاکنون ۲۶۸ تعاونی با ۲ هزار و ۷۳۲ عضو در استان تشکیل شده که این تعداد تعاونی ۲ هزار ۷۱۶ فرصت شغلی ایجاد می کند.

عبدالکریم انصاری‌زاده عنوان‌کرد: ​این تعاونی ها شامل تعاونی های کشاورزی، عمرانی، مسکن، حمل و نقل، صنعت و فرش دست‌باف است.

وی افزود: بیشترین تعاونی‌ها در بخش کشاورزی تشکیل شده و از نظر شهرستان نیز شهرستان ایذه با ۱۰۴ تعاونی در جایگاه نخست تشکیل تعاونی ها قرار دارد.

معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد:​ جهت انسجام و بهره وری بیشتر از تعاونی ها هم اکنون به دنبال تشکیل تعاونی های نوع جدید هستیم. این تعاونی‌ها حداقل ۲۰۰ نفر عضو دارند و تعاونی سهامی عام و توسعه و عمران شهرستان از جمله این تعاونی ها می باشند.

انصاری اظهار کرد:​ برای تشکیل تعاونی​های توسعه و عمران شهرستان‌ها در سه شهرستان خرمشهر، هویزه و هفتکل موافقت​نامه صادر شده است.

وی با اشاره به اجرای هفت گام تحول در نظام تعاون، خاطرنشان‌کرد: هم اکنون در حال اجرای هفت گام، ​ترویج فرهنگ تعاون،​ توسعه مدیریت و منابع انسانی، تحکیم تعاملات شبکه‌ای، تامین منابع و مشوق​ها، تقویت همکاری بین دستگاهی، توسعه بارور و برندسازی و نظارت قانونمند بر تعاونی ها هستیم.

https://hoorkhabar.ir/561673کپی شد!
33
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.