برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی به طور زنده در خرمشهر

فرمانده سپاه خرمشهر از انجام کارهای فرهنگی بزرگی توسط سپاه شهرستان در ابتدای سال ۹۳ خبر داد و گفت: این رزمایش در سطحی مطلوب در خرمشهر برگزار شد.

عادل فرهانیان از انجام کارهای فرهنگی مختلف بسیج در شهرستان مانند جشنواره، نمایشگاه و رزمایش خبر داد و اظهار کرد: در ابتدای سال و در تعطیلات کارهای فرهنگی متفاوتی برای شهروندان کاروان‌های راهیان نور و مسافران در نظر گرفته و انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: از جمله کارهای فرهنگی انجام شده می‌توان به برگزاری جشنواره رهاورد سرزمین نور که میهمانان ویژه و مقامات عالی لشکری و کشوری در آن شرکت داشتند، راه‌اندازی نمایشگاه محصولات فرهنگی و خاطرات دفاع مقدس در شلمچه و موزه به مدت یک ماه و رزمایش رزمی فرهنگی اشاره کرد.

فرمانده سپاه خرمشهر از رزمایش رزمی فرهنگی به عنوان یک رویداد جدید و بزرگ یاد کرد و ابراز داشت: رزمایش رزمی فرهنگی یک اتفاق جدید و خلاقانه و با هدف زنده نگه داشتن یاد دوران مقدس انجام شده بود.

وی بیان کرد: این رزمایش به مدت ۱۵ شب جنب اردوگاه شهید باکری و به صورت زنده به اجرا در آمد.

فرهانیان همچنین عنوان کرد: در این رزمایش که با اجرای زنده ۶ تا ۱۰ هزار نفر و با هنرمندی پاسداران اجرا شد و به شبیه‌سازی خرمشهر در زمان جنگ، پیش و پس از جنگ پرداخت.

وی، حال و هوای حاکم بر رزمایش را توضیح داد و گفت: این رزمایش تداعی کننده خاطرات و اتفاقات زمان جنگ است و اجرای زنده و حضور عامه مردم به عنوان تماشگر جذابیت آن را چند برابر ساخته بود.

فرمانده سپاه خرمشهر در پایان بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی ذکر شده در طول ایام فاطمیه مراسم عزاداری، تعزیه خوانی و سینه زنی در محل یادمان، مسجد جامع شهر با حضور مداحان به نام کشوری برای همشهریان و کاروان‌های راهیان نور داشته‌ایم.

https://hoorkhabar.ir/5457کپی شد!
74
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.