استفاده از فرهنگ بسیجی سرلوحه کارها قرار گیرد

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان بر لزوم استفاده از فرهنگ بسیجی در راستای خدمت به مردم تاکید کرد.

سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شرکت آبفای خوزستان با اشاره به تاثیرگذاری بعضی امور در موضوعات دیگر مثل آبرسانی به مردم که اگر اخلالی در آن ایجاد شود سایر نیازهای مادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اظهار کرد: در حوزه معنوی هم یکسری موضوعات وجود دارند که اگر به آن توجه نشود، کار و تلاش ما معنا و مفهوم پیدا نمی‌کند.

وی با اشاره به ضرورت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: بسیج یعنی مسئولیت و حوزه مسئولیت‌پذیری بسیج یکی از حوزه‌های بسیار مهم در تعیین نقشه راه است که باید تلاش شود در راستای خدمت به مردم مورد استفاده قرار گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های عظیم ایران اسلامی، مردم و جوانان ما هستند عنوان کرد: بسیج پس از پایان جنگ تحمیلی وارد عرصه‌های فراوانی شد که حضور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه‌های پژوهشی، علمی و فرهنگی از مهمترین اقدامات بسیج است.

شاهوارپور، تاسی به فرهنگ عاشورایی و موضوع انتظار را دو عامل مهم و اساسی موفقیت ایران در مقابله با رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: بسیج به تبعیت از این فرهنگ و پیروی از ولایت توانسته که پایدار بماند.

https://hoorkhabar.ir/511962کپی شد!
120
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.