اولویت اول هیئت فوتبال خوزستان برگزاری لیگ در شهرستان‌هاست

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: اولویت اول هیئت فوتبال خوزستان، برگزاری لیگ در شهرستان‌ها است.

عبدالکاظم طالقانی اظهار داشت: هیئت فوتبال استان برنامه تقویت باشگاه‌های خود را در نظر دارد.

وی افزود: در حال حاضر باشگاه‌های استانی، هیئت فوتبال و اهالی فوتبال دوست خوزستان را با نتایج به دست آمده سرافراز کرده‌اند و این نتایج چیزی جز اقدامات موثری که باشگاه‌ها به همراه برنامه‌ریزی هیئت فوتبال استان صورت داده‌اند نیست.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت‌های قبلی خود در هیئت فوتبال استان، تقویت باشگاه‌ها و کمک به باشگاه‌داری نوین را در دستور کار خود قرار داده‌ام.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان تصریح کرد: در شهرستان‌ها نیز یک برنامه مدونی در حال پیگیری داریم که مرحله اول آن تجهیز هیئت‌های شهرستان‌ها که مورد اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: در گام دوم، تیم‌ها را هدف قرار داده‌ایم به طوری که هر تیمی که بخواهد بازی انجام دهد نیاز به یک سری امکانات دارد و باید به صورتی این هزینه‌ها تامین شود هر چند که خود تیم موظف است طبق اساسنامه‌اش عمل کند اما ما به هیئت‌های فوتبال تاکید کرده‌ایم که پیگیر اسپانسر باشند.

طالقانی بیان داشت: هیئت‌های فوتبال در شهرستان‌ها باید افراد ورزش دوست را جذب کنند و ظرفیت‌ها را در شهرستان‌ها شناسایی کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان ادامه داد: اولویت کار هیئت فوتبال استان برگزاری لیگ شهرستان‌ها است به این صورت که تیم‌ها و باشگاه‌های فعال شهرستان‌ها سازماندهی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری لیگ شهرستان و استان در دستور کار جدی این هیئت قرار گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: به دنبال تغییر رویه از تیم‌داری به باشگاه‌داری هستیم و به شکل جدی به دنبال سطح‌بندی تیمی در شهرستان‌ها خواهیم بود.

طالقانی گفت: این پایه و نقشه راه هیئت فوتبال خوزستان برای به کارگیری استعدادیابی و بالا بردن سطح جوانان فوتبال دوست در استان خوزستان است.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در پایان اذعان داشت: امیدواریم با انجام مجموع این اقدامات، باشگاه‌داری را در سطح استان قانونمند کنیم.

https://hoorkhabar.ir/47593کپی شد!
66
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.