مذاکرات هسته ای ثابت کرد برای پیشرفت نباید به بیرون از کشور نگاه داشته باشیم/غربی ها نمی توانند یک تصمیم جدی و قاطع بگیرند

سردار شاهوارپور اظهار داشت:غربی هانمی توانند درست تصمیم بگیرند و گویا بنا ندارند یک تصمیم جدی و قاطع برای حل این موضوع بگیرند جمهوری اسلامی صادقانه وارد مذاکرات شد و امروز هم سربلند است که در دفاع از حقانیت خود وارد عرصه شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان  در حاشیه تجمع ۵ هزارنفری بسیجیان در اهواز در خصوص تمدید مذاکرات هسته ای اظهار داشت: جمهوری اسلامی اهداف تعریف شده ای دارد اهداف سیاست داخلی و خارجی را حضرت امام و امروز مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند

وی ادامه داد: عزت نظام اسلامی بر همه چیز اولویت دارد تیم مذاکره کننده به خوبی از عزت جمهوری اسلامی و حقوق ملت ایران دفاع کردند مهم این بود که همه دنیا بداند جمهوری اسلامی بر حق است چون قبل از مذاکرات دشمنان خیلی جوسازی و فرافکنی می کردند که ما اهل مذاکره نیستیم و خیلی سرسخت هستیم اما این مذاکرات به دنیا ثابت کرد که نظام ما به دنبال حقوق حقه خود است و تسلیم زور نخواهد شد.

سردار شاهوارپور تصریح کرد:تعلیق مذاکرات و یا اینکه مذاکره باشد یا نباشد مهم نیست مهم این است که روی باورها و داشته های خود تکیه کنیم ما در حوزه دفاعی و امنیتی بر داشته ها و باورهای خود تکیه کردیم و امروز دارای اقتدار هستیم در حوزه اقتصادی هم باید با همین نگاه حرکت کنیم و نگاه به بیرون نداشته باشیم.

وی اضافه کرد:مذاکرات هم این را ثابت کرد که نباید به بیرون از کشور نگاه داشته باشیم بلکه باید نگاه خود را به داخل معطوف کنیم تا به قله های پیشرفت برسیم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان تاکید کرد: تمدید مذاکرات را نمی شود شکست قلمداد کرد در تاریخ نمونه های فراوانی داریم که روند مذاکرات طولانی شده است مقصر اصلی هم غربی ها هستند.

وی ادامه داد:غربی هانمی توانند درست تصمیم بگیرند و گویا بنا ندارند یک تصمیم جدی و قاطع برای حل این موضوع بگیرند جمهوری اسلامی صادقانه وارد مذاکرات شد و امروز هم سربلند است که در دفاع از حقانیت خود وارد عرصه شد.

سردار شاهوارپور با اشاره به تجمع بسیجیان در استان گفت:امروز در سرتاسر استان بیش از ۲۰ هزار بسیجی خواهر و برادر تجمع باشکوهی داشته اند که یک نمونه از آن همین تجمع ۵ هزاری نفری بسیجیان در مصلای امام خمینی اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد:دشمنان داخل و خارج بدانند بسیج همچنان زنده است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند”تا بسیج است جمهوری اسلامی از طرف دشمنان تهدید نخواهد نشد” بسیج یک رکن اساسی در انقلاب اسلامی است.

سردار شاهوارپور با اشاره به اقدامات فرهنگی بسیج در سال جاری عنوان داشت: بیش از ۶۰۵ یادآوره شهید در سال جاری در سراسر استان برگزار کرده ایم و برنامه های فرهنگی و دینی در مناسبت های مختلف توسط بسیج برگزار شده است.

وی ادامه داد:مردم ولایتمدار و شیعه خوزستان در عرصه حضور بسیج همیشه پا به کار بوده اند و ۸ سال دفاع مقدس شاهدی بر این ادعاست.

https://hoorkhabar.ir/474762کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.