شهردار اهواز : انتصابات در شهرداری اهواز بر اساس تخصص افراد بود

افراد منصوب شده در معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف شهرداری اهواز بر اساس تخصص و از بین بهترین افراد بدنه شهرداری بوده است.
سید خلف موسوی در سی و چهارمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز در ساختمان شورا برگزار شد اظهار کرد: با نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری، ما با حضور در این مکان بیعت مجدد خود را با رهبری در راستای تحقق شعار سال اعلام می‌کنیم.
وی ادامه داد: در ماه‌های پایانی سال و ایام نوروز شاهد تلاش شبانه روزی پرسنل شهرداری بودیم که باعث گردید لبخند رضایت بر لبان شهروندان نقش ببندد و از عملکرد شهرداری ابراز رضایت داشته باشند.
شهردار اهواز با بیان اینکه تمام مدیران مناطق، سازمان‌ها و معاونان در این زمینه همکاری کردند عنوان کرد: در ستاد اسکان مسافران نوروزی، شهرداری اهواز به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بود که صبحانه رایگان به مسافران داده شد و همچنین فضا برای عزاداری ایام فاطمیه فراهم بود.
وی خاطر نشان کرد: بودجه شهرداری اهواز در سال گذشته ۴۳۱ میلیارد تومان پیش بینی شده بود، کل درآمد شهرداری تا قبل از روی کار آمدن بنده ۱۸۵ میلیارد تومان بود.
موسوی در این خصوص اضافه کرد: در مدت چهار ماه با کمک معاونان یک برنامه عملیاتی تدوین شد و ۴۳۱ میلیارد تومان درآمد از محل عوارض منهای درآمدهای دولتی وصول و تمام پیش بینی بودجه ۹۲ شهرداری اهواز محقق گردید.
وی در رابطه با انتقادات صورت گرفته به انتصابات اخیردر شهرداری اهواز، ضمن برشمردن ویژگی‌های مثبت و تخصص افراد منصوب شده اظهار کرد: افراد منصوب شده در معاونت‌ها و سازمان‌های مختلف شهرداری اهواز براساس تخصص و از بین بهترین افراد بدنه شهرداری بوده است.
شهردار اهواز اضافه کرد: همه این افراد را امتحان و تا زمانی که به حجت شرعی خودم نرسیدم اقدامی انجام ندادم و همچنین این انتصابات براساس فشار از هیچ جهتی نبوده است.
وی با تاکید بر اینکه انتقاد سازنده را می‌پذیرم اذعان کرد: در سال ۹۳ تحول در ساختار سازمانی شهرداری اهواز از نظر برون سپاری، ارتقا مدیریت و بهره وری را خواهید دید.
https://hoorkhabar.ir/4454کپی شد!
145
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.