شهردار اهواز خبر داد: بهره‌برداری از ۱۶۸ پروژه شهری، تا پایان سال

شهردار اهواز در مراسم افتتاح دو پروژه بازارچه محله‌ای کوی رمضان و راپل هوایی گفت: این دو پروژه در مجموع با اعتباری به میزان ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در منطقه ۷ شهرداری به بهره‌برداری رسیده است.

سیدخلف موسوی در حاشیه افتتاح پروژه بازارچه محلی کوی رمضان، اظهار کرد: بازارچه محله‌ای کاج با کاربری بازار روز در زمینی به مساحت دو هزار و ۸۷۳ متر مربع و با اعتباری به میزان ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کوی رمضان به بهره‌برداری رسید.

 

وی ادامه داد: این پروژه دارای ۲۸ غرفه ۴*۳ متری است که به صورت مزایده به متقاضیان واگذار می‌شود و می‌تواند بخشی از نیازهای ضروری ساکنان محله را پاسخ دهد.

 

شهردار اهواز به احداث حدود ۵ بازارچه دیگر در سطح شهر اشاره کرد و گفت: این بازارچه‌ها از سوی سازمان میادین و تره‌بار شهرداری در حال احداث هستند. همچنین احداث تعدادی پارک‌های محله‌ای و تفریحی نیز در دستور کار قرار دارد. تا پایان سال ۱۶۸ پروژه شهری در اهواز به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

به گزارش خبرنگار ایسنا، ساماندهی بلوار نواب، احداث پارک یاس کوی رمضان، پارک ۲۲۴ واحدی و زمین ورزشی، ساماندهی و بهسازی پارک کوهساران، احداث بازارچه کوی رمضان و جاده ارتباطی کوی آل صافی از جمله پروژه‌هایی است که در محدوده منطقه ۷ شهرداری به بهره‌برداری رسید.

 

https://hoorkhabar.ir/417کپی شد!
145
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.