فرکی : می‌توانستیم با گل‌های بیشتر حریف را شکست دهیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: می‌توانستیم در بازی مقابل بنیادکار ازبکستان با گل‌های بیشتری پیروز شویم.

حسین فرکی عصر امروز پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل بنیادکار ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فولاد با بازی‌هایی که ارائه می‌دهد اکنون به یک تیم خطرناک برای رقبای خود تبدیل شده است.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: بازی سخت و خوبی بود و هر دو تیم بازی تماشاگرپسندی ارائه دادند اگرچه ما در نیمه اول نتوانستیم برنامه خود را در زمین پیاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام دادیم کمتر اشتباه کردیم و تمرکز لازم را بدست آوردیم، این امر موجب شد که از موقعیت‌های بدست آمده خود استفاده کرده و با یک گل حریف را شکست دهیم.

فرکی ادامه داد: تیم ما در این بازی می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند اما متاسفانه به این مهم دسترسی پیدا نکرد اگرچه از عملکرد بازیکنانم در این بازی راضی هستم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ابراز داشت: در ابتدا حریف به دنبال ارائه بازی بسته بود اما پس از دریافت گل فضا برای ما بازتر شد و توانستیم موقعیت‌های بسیاری بر روی دروازه حریف خلق کنیم.

فرکی بیان کرد: ۳ امتیاز بازی برای ما اهمیت بسیاری داشت که جا دارد از هواداران خود که ۹۰ دقیقه ما را تشویق کردند تقدیر کنم، آنها نقش مهمی در این نتیجه داشتند.

وی در پایان متذکر شد: ما بیشتر راه صعود را طی کردیم و تاکنون نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم البته هنوز نمی‌توان گفت که قطعاً به دور بعد راه یافته‌ایم.

https://hoorkhabar.ir/3877کپی شد!
198
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.