هیچ تهدیدی را در مرزهای خود برنمی تابیم/داعش عددی نیست که برای ما تهدید محسوب شود/ساخت یکصد سالن ورزشی توسط بسیج در خوزستان

سردار حسن شاهوار پور اظهار داشت:ما هیچ تهدیدی را در مرزهای خود بر نمی تابیم جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارد تا اگر احیانا به مرزهایش تعرضی صورت گرفت با مشت محکمی توسط رزمنده های اسلام مثل ۸ سال دفاع مقدس به دشمن پاسخ دهد.

سردارحسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در گفتگو با رهیاب در خصوص ائتلاف مبارزه با داعش اظهار داشت: اراده جدی در برخورد با تروریسم وجود ندارد چون کسانی که امروز شعار مبارزه با تروریسم را می دهند که در راس آنها آمریکایی ها هستند خودشان حامی تروریست ها می باشند.

وی ادامه داد:مبارزه با داعش مثل مبارزه با طالبان و القاعده راه به جایی نخواهد برد اگر واقعا اراده جدی برای مبارزه با داعش و تروریست ها وجود داشت به مردم مظلوم کوبانی که مدتها در محاصره اند کمک می شد.

سردارحسن شاهوارپور  تصریح کرد:در حالیکه منطقه کوبانی هم مرز با ترکیه است و این کشور یکی از متحدین آمریکاست اما هیچ اقدامی برای مبارزه با داعش در مرزهایش صورت نمی دهد و اقدام جدی برای کمک به  مردم کوبانی نمی کند.

وی افزود:کشتاری که امروز توسط داعش در عین العرب رخ می دهد بسیار ناراحت کننده است زن و بچه ها زیر چکمه های تروریست های له می شوند و حتی اجازه نمی دهند آب ، غذا ، دارو و امکانات اولیه به مردم برسد  تروریست ها وحشت را بر زندگی مردم این منطقه حاکم کرده اند.

 فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در خصوص اینکه آیا داعش برای ایران تهدید محسوب می شود یا خیر گفت:ما هیچ تهدیدی را در مرزهای خود بر نمی تابیم  جمهوری اسلامی آمادگی کامل دارد تا اگر احیانا به مرزهایش تعرضی صورت گرفت با مشت محکمی توسط رزمنده های اسلام مثل ۸ سال دفاع مقدس به دشمن پاسخ دهد.

وی اضافه کرد: نیروهای مستقر در استان اعم از بسیج، سپاه ، ارتش و  نیروهای امنیتی در آمادگی کامل به سر می برند و توانایی و هوشیاری لازم را برای مواجه با تهدیدها دارند  داعش عددی نیست که بخواهد برای ما تهدید محسوب شود آنها امروزمشغول جنگی هستند که پایانش را نمی دانند با مرور زمان رو به اضمحلال می روند.

 سردارحسن شاهوارپور با اشاره افتتاح بیمارستان ولایت توسط بسیج عنوان داشت:این بیمارستان در منطقه محروم پردیس اهواز در روزهای گذشته افتتاح شدو یک نمونه  از اقدامات جدی سپاه وبسیج برای کمک به مردم محروم شهرستان اهواز بود از این نوع کارها در آینده هم در دستور کار ماست.

وی ادامه داد:ما در چند محور، پروژه های عمرانی در استان انجام می دهیم یک بخش پروژه های محرومیت زدایی هستند که در مناطق محروم با پشتیبانی و همکاری سازمان بسیج و قرارگاه محرومیت زدایی است در این زمینه تا به امروز اقدامات خوبی صورت گرفته است  در هفته گذشته  بخشی ازاین پروژه ها افتتاح شد.

شاهوارپور در پایان گفت:بیش از یکصد سالن  ورزشی و چند منظوره در سال گذشته افتتاح کردیم امسال هم یکصدسالن دیگر را تا پایان سال آماده خواهیم کرد تا بتوانیم به ظرفیت های استان در تمام زمینه ها کمک کنیم.

https://hoorkhabar.ir/385254کپی شد!
135
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.