جشن «کودک و کتاب» در آغاجاری برگزار شد

جشن «کودک و کتاب» با حضور کودکان و خانواده‌های آنان در آغاجاری برگزار شد.

پیش از ظهر امروز جشن «کودک و کتاب» در آغاجاری با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، هلال احمر و مهد کودک ستاره های روشن در کتابخانه عمومی شهید مدنی آغاجاری برگزار شد.

در این جشن فضایی شاد و به یاد ماندنی برای کودکان این شهرستان به وجود آمد تا علاوه بر بازی در فضای کتابخانه با کتاب و فواید آن آشنا شوند.

اجرای برنامه‌های مختلف شاد و متنوع از جمله نمایش عروسکی، مسابقه نقاشی، شعرخوانی و اجرای سرود، مسابقه هوش، قصه‌خوانی و قصه‌گویی و…. از برنامه‌هایی بود که در این جشن اجرا شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری در این مراسم اظهار کرد: علاقه‌مند کردن کودکان به کتابخانه از برنامه‌هایی است که اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری همیشه در دستور کار خود قرار داده است.

نرگس موقرپور اضافه کرد: کودکان که آینده‌سازان ما هستند باید از سنین پایین با کتاب و کتابخوانی آشنا شوند و فرهنگ مطالعه در وجودشان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه بخش کودک کتابخانه شهید مدنی با همکاری نهادهای مختلف برنامه‌هایی را به صورت مستمر برای کودکان اجرا می‌کند گفت: با برگزاری جشن‌هایی اینچنین و حضور و استقبال بسیار خوب کودکان و خانواده‌های آنها به فضای کتابخانه روح و انرژی بخشیده می‌شود.

این مسئول در پایان تاکید کرد: در اینگونه برنامه‌ها کودکان با کتاب وارد دنیای جدیدی می‌شوند چرا که آنها با اشتیاق در بخش کودک قرار گرفتند و با کتاب‌های مختلف آشنا شدند و هر آنچه را دیده بودند با نگاهی کودکانه به تصویر کشیدند.

در این برنامه، غنچه‌های هلال احمر و اعضای کتابخانه و نونهالان مهدکودک در کنار کتابداران و مربیان خود با فضای کتابخانه آشنا شدند و در فواید کتاب و کتابخانه برای آنها سخنرانی شد.

https://hoorkhabar.ir/382415کپی شد!
102
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.