مسابقات مختلف ورزشی به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه خرمشهر از برگزاری مسابقات ورزشی مختلف توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج خرمشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

عادل فرهانیان به مهمترین فعالیت‌های ورزشی در نظر گرفته شده توسط پایگاه‌های مقامت بسیج شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در حوزه‌ها و پایگاه‌های مختلف برنامه‌های متفاوت و متنوعی را به مناسبت سالروز فتح پرشکوه خرمشهر قهرمان در نظر دارد که اجرای برنامه‌های ورزشی از جمله همین برنامه‌هاست که توسط پایگاه‌های بسیج ورزشکاران، فرهنگیان و روستایی انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: از جمله مهمترین برنامه‌های ورزشی مسابقات ورزشی است که توسط بسیج ورزشکاران خرمشهر به این مناسبت برگزار می‌شود از این میان می‌توان به مسابقات کاراته و تکواندو در محل استادیوم شهید جهان آرا و مسابقات جودو که سالن جودو همین استادیوم در حال برگزاری است اشاره کرد.

فرمانده سپاه خرمشهر از برگزاری مسابقات فوتسال جام فرهنگیان یاد کرد و توضیح داد: این جام به مناسبت هفته معلم و با هدف بزرگداشت مقام معلم توسط بسیج فرهنگیان آغاز شد و قرار است فینال این دوره از مسابقات مصادف با آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد برگزار شود.

وی با تاکید بر وسعت دامنه فعالیت پایگاه‌های بسیج روستایی خرمشهر تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج در حوزه بسیج روستایی فعالیت‌های چشمگیری در این مدت ارائه کردند و از حیث برگزاری مسابقات ورزشی نیز بی‌بهره نبوده‌اند.

فرهانیان، مسابقات تعیین شده در حوزه بسیج روستایی را برشمرد و گفت: حدود ۱۰ پایگاه بسیج روستایی در حوزه بسیج روستایی مسابقات ورزشی مختلفی را به مناسبت سوم خرداد برگزار می‌کنند که از مهمترین این برنامه‌ها مسابقات دو و میدانی است که در حوزه شهدای روستایی رمضان و در محل روستای منیخ با شرکت ۱۰ تیم از ۱۰ پایگاه روستایی انجام می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: از دیگر مسابقات بسیج روستایی مسابقات ورزشی استان خوزستان است که در میان پایگاه‌های مقاومت روستایی رمضان و در سالن ۹ دی شهرستان خرمشهر به این مناسبت فرخنده برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/34882کپی شد!
58
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.