آماده واکنش کوبنده به تجاوز احتمالی رژیم اسرائیل هستیم

فرمانده ارتش لبنان ضمن تشریح دستاوردهای نیروهای امنیتی این کشور علیه شبکه های جاسوسی رژیم صهیونیستی و شبکه های تروریستی از آمادگی کامل برای مقابله با تجاوز احتمالی صهیونیست ها و واکنش کوبنده و فوری به آن خبر داد.
به نقل از پایگاه النشره، “جان قهوه چی” تاکید کرد: ما توانستیم شبکه های جاسوسی اسرائیل و شبکه های تروریستی را منهدم و بیش از ۸۵ درصد از شرکت کنندگان در انفجارهایی که بر ضد ارتش و نیروهای امنیتی لبنان ترتیب داده شده بود را بازداشت کنیم.

فرمانده ارتش لبنان در ادامه افزود : ارتش به دنبال فراریان از طریق رصد تحرکات آنهاست زیرا هویت و ماهیت آنها را می شناسد و از محل اقامت و حامیان مالی آنها اطلاع دارد و در راستای بازداشت آنها تلاش می کند.

وی افزود: لبنان در مرحله دشواری به سر می برد و چالشهای زیادی امنیت و ثبات آن را تهدید می کنند. ارتش عامل ثبات کشور است و در راستای فرونشاندن فتنه حرکت می کند.

قهوه چی تاکید کرد: ماموریت های ارتش در سه محور دفاع از کشور علیه دشمن اصلی آن یعنی اسرائیل، مبارزه با تروریسم و کمک به نیروهای امنیتی برای حل مشکلات خلاصه می شود.ما بسیاری از شبکه های تروریستی را کشف و خنثی کرده ایم و در تعقیب دیگر شبکه ها هستیم.ارتش در راستای حمایت از مرزهای لبنان حرکت می کند.موسسه نظامی در لبنان از سوی اسرائیل و شبکه های جاسوسی آن و نیز شبکه های تروریستی در معرض تهدید است و این سبب سست شدن عزم و اراده ما در فروپاشی شبکه های تروریستی نمی شود.ارتش شبکه های جاسوسی اسرائیل را کشف نموده و این جاسوسی را با سند و مدرک ثابت کرده است.

فرمانده ارتش لبنان از آمادگی کامل در برابر تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی خبر داد و افزود: زیر بار تهدید نمی رویم و در برابرحمله ساکت نمی مانیم. با هر تهاجمی مقابله به مثل می کنیم و فورا پاسخ می دهیم. وظیفه ارتش لبنان دفاع از حاکمیت زمینی،هوایی و دریایی کشور است.

قهوه چی تاکید کرد: ما از سیاستمداران می خواهیم که از تنش های سیاسی دست بردارند زیرا این تنش ها سبب خستگی ما شده است و ما خواستار آرامش سیاسی هستیم و ارتش به آموزش و بازسازی تجهیزات نیاز دارد و از هیچ کوششی برای حفاظت از کشور خودداری نخواهد کرد.

شایان ذکر است که رژیم صهیونیستی بارها حریم هوایی و زمینی لبنان را نقض کرده است.

https://hoorkhabar.ir/3262کپی شد!
136