پیگیری ۶۰میلیاردتومانی از وزیر نفت برای خوزستان/درب اتاق های مدیران ارشد استان به روی مردم بسته است/تعطیلات مجلس زیاد است

سید شکر خدا موسوی اظهار داشت:به وزیر نفت گفتم خدمات نفت در دایره شهرک نفت و نیوساید محدود شده است و مردم عملا طعم نفت را نچشیده اند علی رغم اینکه ۸۵ درصد نفت کشور در استان وجود اما آثاروبرکات آن در خوزستان مشهود نیست.

سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  در خصوص تعطیلات ۲۵ روزه مجلس اظهار داشت: از اینکه چهار هفته پشت سر هم مجلس تعطیل باشد به نظرم یک مقداری به صلاح نیست از این جهت با منتقدین به تعطیلی مجلس موافق هستم.

وی ادامه داد: چهار هفته تعطیلی با توجه به مشکلاتی که کشور دارد در شان مجلس شورای اسلامی نیست  همان دو هفته تعطیلی تابستانه مجلس کافی بود اما ۱۲ روزی هم به این اضافه شد که این مقدار تعطیلی دیگرغیر منطقی است.

موسوی گفت:با این وجود ولی شخصا در این  ایام وقت کم آوردم بنده از این ۲۴ روز ۲۰ روز را اهواز بودم و به چهار شهرستان حوزه انتخابیه خود سرکشی کرده و در شوراهای اداری آنها شرکت کردم.

وی افزود:اعتباری در حدود ۶۰ میلیارد تومان را از وزیر نفت پیگیری کردم  هیاتی از وزارت نفت آمد و سه چهار روزی درگیر این هیات بودیم  با آنها به شهرستان ها و روستاهای مختلف جهت بررسی ساخت مدرسه و راه روستایی سرکشی کردیم.

نماینده اهواز تصریح کرد: به وزیر نفت گفتم خدمات نفت در دایره شهرک نفت و نیوساید محدود شده است و مردم عملا طعم نفت را نچشیده اند علی رغم اینکه ۸۵ درصد نفت کشور در استان وجود اما آثاروبرکات آن در خوزستان مشهود نیست.

وی ادامه داد:وزیر نفت دستور داد ۵ مدرسه در روستای غیزانیه و شهرستان کارون ساخته شود هزینه تعمیر ۲۰ مدرسه را تامین کردند قرار شد ۶۰ کیلومتر راه روستایی کشیده شود سه مرکزبهداشت در عین دو، غیزانیه و کوت عبدالله ساخته شود.

موسوی گفت:در این مدت با وزیر بهداشت جلسه داشتم و تجهیزات خوبی مثل “ام آر آی”،سی تی اسکن برای  شهرستان های گرفتیم  قرار شد ۵ دستگاه دیالیز برای بیمارستان سینا بدهند ما بیشترین استفاده را از این تعطیلات بردیم.

وی ادامه داد:بازدید میدانی از پروژه های شهرستان حمیدیه وضعیت شهر ،فاضلابو و آسفالت آن داشتیم سه زمین چمن در آنجا زده شده است که یکی از آنها افتتاح شد در این ایام مدیران کل را به شهرستان ها بردیم و اعتبارات خوبی را از آنها گرفتیم دنبال پروژه ای مثل پل ملاثانی به سمت تصفیه نیشکر بودیم که یکی از آرزوهای مردم ملاثانی است پروژه پل عبدالخان به سمت خسرج  را دنبال کردیم.

نماینده مردم اهواز تاکید کرد: در این ایام چیزی در حدود ۵۰۰ نفر ملاقات خصوصی منهای ملاقات های عمومی و سخنرانی در مساجد و حسینیه ها با مردم داشتم بازدید های سر زده از بیمارستان ها ، ادرات و زندان ها داشتم به زندان شیبان رفتم و با زندانی ها صحبت کردم  وضعیت رفاهی و فرهنگی آنجا را بررسی کردیم اقدامات خوبی آنجا صورت گرفته است در گذشته هم یک نامه به اقای مقتدایی نوشتم که اگر بودجه ۲ میلیاردی تخصیص دهد زندان کارون از مرکز شهر به زندان شیبان منتقل خواهد شد ندامتگاه شیبان یکی از استانداردترین زندان های کشور است.

وی ادامه داد:وقتی اهواز می آیم از صبح زود که بیدار می شوم وقت خواب ندارم و حداقل زمان خوابم ۲ بامداد است گاهی تا ۴ بامداد هم کارهایمان طول میکشد چرا که کار مردم تمامی ندارد علت هم این است که مردم فقط به نماینده ها دسترسی دارند و نمی توانند مدیران ارشد استان را ببیند ژنرال هایی امروز به استان آمده اند که درب اتاق هایشان به روی مردم بسته است.

منبع : رهیاب نیوز 

https://hoorkhabar.ir/308601کپی شد!
132
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.