کارگر نمونه سال ۹۳: با حمایت دولت از کارگران چرخ تولید بهتر از گذشته می‌چرخد

کارگر خوزستانی نمونه کشوری سال ۹۳ گفت: با حمایت دولت از کارگران چرخ تولید بهتر از گذشته خواهد چرخید و بسیاری از مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد؛ لذا از دولت می‌خواهیم به کارگران خوزستانی توجه ویژه داشته باشد و از آن‌ها حمایت کند.

 

اسحاق شکرانه اظهارکرد: کارگران خواسته‌های زیادی دارند که همه این خواسته‌ها به حق و به جا هستند و رسیدگی به مشکلات و مسائل کارگران ضروری است.

وی افزود: شرایط بد آب و هوایی و گرمای زیاد در خوزستان مشکلات زیادی برای کارگران ایجاد می‌کند و چنین موقعیتی توجه ویژه دولت را می‌طلبد.

این کارگر نمونه تصریح‌کرد: حمایت از کارگران در صنعت نیشکر موجب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود و راحت‌تر می‌توان از این طریق تحریم‌ها را کنار زد زیرا این محصول یک محصول استراتژیک و گران قیمت است.

شکرانه ادامه‌داد: از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز می‌خواهم به مسائل کارگران بیش از گذشته اهمیت دهد زیرا مزایای زیادی وجود دارد که کارگران تاکنون دریافت نکرده‌اند و طرح‌های نیشکر زیادی نیز در استان موجود است که به حمایت نیاز دارند.

وی در مورد علت انتخاب خود به عنوان کارگر نمونه سال ۹۳ خاطرنشان‌کرد: در سال ۸۹ ـ ۸۸ که دستگاه‌های دروگر نیشکر وارد کشور و پس از آن تحریم‌های اقتصادی نیز شروع شد، از کارگران خواستند به دلیل عدم وجود تکنولوژی پیشرفته در کشور از این دستگاه‌ها استفاده نکنیم اما با تلاش و پشتکار و انجام مهندسی معکوس، قطعات این دستگاه‌ها تعمیر و تعویض شد و مورد استفاده قرار گرفت.

https://hoorkhabar.ir/29820کپی شد!
68